Gå til innhold

Tesla i rekkehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rart hvis vi som bor i rekkuhus kjøper oss en "luksus" bil som en tesla?

Anonymous poster hash: a4d12...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det være rart? Det er en fantastisk bil!

Skrevet

Hehe, dere får jo prioritere selv, men jeg ville gjort motsatt, hatt eget hus og hage og kjørt skranglebil.

Skrevet

Hehe, dere får jo prioritere selv, men jeg ville gjort motsatt, hatt eget hus og hage og kjørt skranglebil.

Litt enig her, men spørs hva som menes med "skranglebil". Jeg prioriterer trygghet, men bilen kan godt se ut som en dass, det bryr meg ikke. Men heller eget hus og hage enn lususbil, ja. Forøvrig ville jeg ikke leet et øyenbryn over kombinasjonen flott bil og rekkehus. Folk velger selv.

Anonymous poster hash: 84f73...c93

Skrevet

Akkurat nå bor vi i leilighet. Og det er en nabo her som har den nyeste tesla bilen. Så skjønner ikke hvorfor man ikke skal ha det i rekkehus?

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

I og med at vi bor i rekkehus, så har vi råd til en Tesla eller noe lignende.  Og det er et bevisst valg for vi bor mer enn bra nok i rekkehuset vårt og har det vi trenger og ønsker av plass både ute og inne.

Skrevet

Enig med deg. Hus er viktigere enn bil for meg!

Anonymous poster hash: 97c5e...9f7

Skrevet

Jeg tenker at det er idiotisk å bruke så mye penger på bil og at kombinasjonen rekkehus og ny Tesla må bety folk som vil imponere og som later som de har mer penger enn de faktisk har. Ler litt i smug og lurer på hva som er galt med dem.

Anonymous poster hash: 919bc...5ff

Skrevet

Jeg tenker at det er idiotisk å bruke så mye penger på bil og at kombinasjonen rekkehus og ny Tesla må bety folk som vil imponere og som later som de har mer penger enn de faktisk har. Ler litt i smug og lurer på hva som er galt med dem.

Oi, du var smålig...

Skrevet

En luksus bil? Haha "alle" har jo tesla nå. Så tror ikke noen vil reagere. Og tesla er da ikke så dyr?

Vet om mange andre biler som koster mye mer.

Anonymous poster hash: b2d45...81e

Skrevet

Jeg tenker at det er idiotisk å bruke så mye penger på bil og at kombinasjonen rekkehus og ny Tesla må bety folk som vil imponere og som later som de har mer penger enn de faktisk har. Ler litt i smug og lurer på hva som er galt med dem.Anonymous poster hash: 919bc...5ff

Oi, du var smålig...

Og svarer ærlig på spørsmålet ;)

Skrevet

Tesla er ingen luksusbil ;)

Anonymous poster hash: dabcf...afd
Skrevet

Jeg tenker at det er idiotisk å bruke så mye penger på bil og at kombinasjonen rekkehus og ny Tesla må bety folk som vil imponere og som later som de har mer penger enn de faktisk har. Ler litt i smug og lurer på hva som er galt med dem.Anonymous poster hash: 919bc...5ff

Dette stemmer faktisk ikke alltid. Vi trenger en syvseter, og har kommet frem til at det blir faktisk like dyrt å kjøpe en testa enn en Ford s Max for eksempel

Anonymous poster hash: a4d12...956

Skrevet

Høres bra ut. Dere prioriterer miljøet og det er veldig bra:)

Skrevet

Men med 7 seter i tesla er ikke mye å skryte av. Sjefen min har den,setene er bakovervendt og det er max kg på 35 på de to setene og det er ikke plass til et vanlig barnesete der (f.eks besafe) den blir for høy i forhold til det skrånede taket. Og skal man ha den "beste" koster den 780 000,-. I hvertfall sjefen min sin. Så ville heller hatt en s-max med god plass :)

Men tilbake til spørsmålet så hadde ikke jeg reagert hvor man hadde bodd. Samma for meg. Men heller enebolig og en noe litt billigere og større bil :) men bilen er utrolig fin og helt rå å sitte på.

Anonymous poster hash: b7244...c7c

Skrevet

Nå er ikke tesla en spesielt dyr bil.. Mange SUVer og andre biler som ligger langt over teslaen.

Helt normal nybilpris.. Men er jo en kul elbil da, de andre elbilene var så kjipe inntil teslaen kom ;) (men nå er det kommet litt flere og er sikker på at det kommer mye i det markedet etterhvert.

Problemet med teslaen er at man ikke vet helt ettermarkedet for den. Det kan derfor være litt råflott å bruke 450.000(pluss tillegg) på en bil som muligens ikke er verd noe i ettermarkedet. (Teknologien utvikler seg raskt og nye modeller kommer på en snor fra flere merker)

Videre har jeg hørt at de bruker like mye strøm på lading som en enebolig med familie på fem... Så det man sparer på drivstoff sluker den på strømregningen.

Jepp, har vurdert Tesla, men er desverre litt skeptisk.. Gjør iallefall en god vurdering i forkant.

Anonymous poster hash: 31c15...f6c

Skrevet

Nei. Det blir først rart om dere parkerer et helikopter på utsiden.

Skrevet

Jeg bryr meg veldig lite om hva andre folk eier og ikke eier.

Og Tesla'er kryr det av her jeg bor, så det er vel ingen som léer et øyelokk engang når de ser en.

Skrevet

Vi bor i rekkehus, og hadde ikke flyttet uansett. Drømmer slett ikke om enebolig.

Nå liker ikke jeg Tesla da, men ser ikke helt hvorfor boformen har nor å si med hvilken bil man kjører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...