Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 For og føle meg bedre. Jeg tenker jeg ville hatt det bedre om jeg ikke hadde det så bra og jeg ønsker ikke å ha noen venner lenger. Jeg vil ikke på jobb eller bry meg om livet generelt. Jeg vil stoppe opp og fungere. Mens mange misunner meg for hvor heldig jeg er som har verdens beste kjæreste, hærligste barn og alt jeg kunne ønske meg ellers. Så vet ingen hvordan jeg egentlig føler meg. Levende død. Anonymous poster hash: bd62f...a2e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Hva er gale? Anonymous poster hash: 6486a...006
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Det vet jeg ikke. Jeg går på veggen Anonymous poster hash: bd62f...a2e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Du vet vell innerst inne?? Anonymous poster hash: 6486a...006
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Du vet vell innerst inne?? Anonymous poster hash: 6486a...006 Jeg står på kanten. Vil ha typen ut av livet mitt. Men kan ikke være uten han heller. Jeg sliter med meg selv. Anonymous poster hash: bd62f...a2e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Da må du skaffe deg hjelp fra fagpersoner, HI. Livet ditt blir ikke bedre om du ødelegger det som faktisk er fint i livet ditt. Så bestill deg en time til legen i morgen og så ber du om hjelp hos en psykolog. Du kan få det bedre med deg selv! Anonymous poster hash: f512e...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå