Gå til innhold

hvorfor er det slik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til mer bra som skjer i livet jo mer deprimert blir jeg. Hvorfor..

 

Anonymous poster hash: 2b2c1...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi du sitter automatisk og tenker på; hvorfor er det vits å bli glad når det kun er kortvarig? :/
Jeg er også så sykt pessimist:s



Anonymous poster hash: 23757...2a7
Skrevet

Livet mitt har vist meg at glede er veldig kortvarig. Jeg er blitt fortalt fra jeg var lita at jeg ikke fortjener å ha det bra, at ingen kan være glad i meg.

 

Så jeg har kjent på det samme, men hver gang jeg møter noe bra så velger jeg bevisst å tro at det kan vare. Om det ikke skjer kan jeg ikke gjøre noe med det. Men jeg vil ikke bruke den gode tiden på å ødelegge den med tanker om noe som ikke har skjedd.

 

Lykkes jeg - tja, delvis. Jeg er pessimist ut av en annen verden inntil noe bra skjer, da velger jeg å gå fullt og helt for det, og forteller meg selv at jeg fortjener det.

 

Men det er mye jobbing. og jeg har tidligere gått til psykolog for å bearbeide oppveksten.

Hvis du sliter slik hele tiden, HI, så ville jeg ha søkt hjelp.

 

Du fortjener å ha det bra!



Anonymous poster hash: d886d...9be
Skrevet

Fordi du er pessimist, enkelt og greit. Det er mulig å endre tankegangen, men det er hard jobb.



Anonymous poster hash: b2fb5...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...