Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Til mer bra som skjer i livet jo mer deprimert blir jeg. Hvorfor.. Anonymous poster hash: 2b2c1...419
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Kanskje fordi du sitter automatisk og tenker på; hvorfor er det vits å bli glad når det kun er kortvarig? :/Jeg er også så sykt pessimist:s Anonymous poster hash: 23757...2a7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Livet mitt har vist meg at glede er veldig kortvarig. Jeg er blitt fortalt fra jeg var lita at jeg ikke fortjener å ha det bra, at ingen kan være glad i meg. Så jeg har kjent på det samme, men hver gang jeg møter noe bra så velger jeg bevisst å tro at det kan vare. Om det ikke skjer kan jeg ikke gjøre noe med det. Men jeg vil ikke bruke den gode tiden på å ødelegge den med tanker om noe som ikke har skjedd. Lykkes jeg - tja, delvis. Jeg er pessimist ut av en annen verden inntil noe bra skjer, da velger jeg å gå fullt og helt for det, og forteller meg selv at jeg fortjener det. Men det er mye jobbing. og jeg har tidligere gått til psykolog for å bearbeide oppveksten. Hvis du sliter slik hele tiden, HI, så ville jeg ha søkt hjelp. Du fortjener å ha det bra! Anonymous poster hash: d886d...9be
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Fordi du er pessimist, enkelt og greit. Det er mulig å endre tankegangen, men det er hard jobb. Anonymous poster hash: b2fb5...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå