Gå til innhold

Hjelp önskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Mamma, hvor er Kani?" Kani er da kosekaninen til minstemann som i dag har funnet veien til vaskemaskinen. "Jeg vil ikke at vaskemaskinen skal spise Kani! Jeg trenger Kani!" Tårer rant og jeg törket og sa at vaskemaskinen spiser ikke ting. "Men du sier, mamma, at vaskemaskinen spiser sokker! Tenk hvis den spiser Kani?!"

Spörsmålet er da, mine damer: hva sier jeg for å overbevise småen om at vaskemaskinen vet forskjell på sokker og kosedyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du viser ungen størrelsen på slangen og betrygger ungen medan Kani ikke får plass. Ingen tenner i vaskemaskinen som kan.tygge kaniner!

Skrevet

At vaskemaskinen ikke liker å spise ulldotter, den spiser kun sokker da de smaker sure tær.

Skrevet

Hun gikk med jevne mellomrom for å se at tingen fremdeles var i trommelen. Gjensynsgleden var så stor at Kani ikke fikk tid til å bli törr för det måtte koses litt :-)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Vis henne en knapp du bruker, f.eks den til forvask (ikke den knappen det er krise om hun trykker på ellers) og så kan du si at når jeg satte på maskinen, så trykket jeg på den knappen - det er kosedyrbeskytterknappen!

Skrevet

Huff, vi har vår egen kosedyrkrise. Glemt på flyet, hulk!

Kryss alt dere har og kall på hva dere måtte ha tilgjengelig av hjelpende makter og be om at Puseslasken venter på oss på Gardermoen Hittegods når vi skal returnere.

(heldigvis er han utstyrt med en pusemobil, så vesla får ringt han og sagt god natt hver kveld)

Skrevet

Krysser for dere, blomstre!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Krysser armer og bein for trygt forsendelse og hjertelig gjensyn.

Jeg husker enda den rusa pantern jeg fant rundt 14 års alder, lite bånd rundt halsen og den elleville gleden hos barnet som hadde mistet kompisen sin.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Nei pokker altså - råsa pantern mente jeg jo! Må innrømme at jeg hadde nødig pilla på en rusa panter..

Skrevet

Oj, krise, blomstre! Krysser fingrene for snarlig gjensyn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...