Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Vi har vært gift i 8 år, sammen i 10 år. Har 3 barn. I en gjennomsnittlig uke, legger han ungene annenhver kveld, vekker dem hver morgen. levering og henting i barnehagen tar jeg meg av. Han rydder etter seg, har fullt ansvar for vaskerommet, skifter sengetøy og holder orden på klærne til ungene. (jeg er kjøkkenansvarlig med matlaging, oppvask, meny og handleliste. Han er en morsom fyr, har god humor, en omtenksom og herlig elsker, gir 100 % på alt han gjør. Han er glad i sine foreldre og søsken, og setter pris på mine foreldre og søsken. Han leker med ungene, har kontroll på økonomien, er flott å se på og lukter himmelsk Anonymous poster hash: be794...0cf
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Slike menn om de ser bra ut er som oftest utro på en eller annen måte, bærer dårlig samvittighet slik at de gjør opp for seg på denne måten! Ser de ikke bra ut gjør de det for de setter pris på at de i det heletatt har fått en dame!f Anonymous poster hash: fac6d...b01
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Er det du som vart trakkasert på hin tråden ? Anonymous poster hash: 5498b...3e9
<3 2G <3 Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Slike menn om de ser bra ut er som oftest utro på en eller annen måte, bærer dårlig samvittighet slik at de gjør opp for seg på denne måten! Ser de ikke bra ut gjør de det for de setter pris på at de i det heletatt har fått en dame!f Anonymous poster hash: fac6d...b01 Hæ?? Så om jeg har en mann som gjør ting hjemme og med barna frivillig så er han automatisk egentlig en dritt? Den må du nok dra lengre ut på landet med!!! Til HI; godt å se her at jeg ikke er alene om å ha en flott mann Red; Gubben her sier det er slik det er å han en mann som er gla i deg Endret 1. mai 2014 av <3 2G <3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Sier ikke at han er en dritt hvis han ser mindre bra ut! Jeg tror alle kjekke mannfolk er slue! Jeg blir faktisk kvalm av alt jeg vet! Noe alle disse mennene har til felles er at de ser bra ut og har samboer / kone! De som ser mindre bra ut har jeg fått skikkelig godt inntrykk av!! Anonymous poster hash: fac6d...b01
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Om jeg er blitt trakassert? Nope! Jeg sier bare hva jeg tror da jeg får med meg hva som skjer rundt om i denne byen! Anonymous poster hash: fac6d...b01
<3 2G <3 Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Sier ikke at han er en dritt hvis han ser mindre bra ut! Jeg tror alle kjekke mannfolk er slue! Jeg blir faktisk kvalm av alt jeg vet! Noe alle disse mennene har til felles er at de ser bra ut og har samboer / kone! De som ser mindre bra ut har jeg fått skikkelig godt inntrykk av!! Anonymous poster hash: fac6d...b01 Så du sier at min mann må se mindre bra ut, det er derfor han er som han er? Takk til deg å din vanvittige lave innsikt i mennesker Om du er så overbevist i din tro så vil jeg tro du dessverre har møtt unntakene og ikke regelen når det kommer til ekte menn
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Men helt seriøst? Jeg er ikke en av de damene som troller og er ekkel hær inne! MEN tror dere virkelig at mannen ALDRI lar seg falle for fristelser? Jeg snakker om utroskap på alle måter! Anonymous poster hash: fac6d...b01
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Bare så dere vet det så handler ikke dette bare om de jeg har møtt, jeg er ung kjenner masse folk og bor i en stor by! Jeg får med meg det meste for å si det sånn! Jeg mener ikke noe ondt i det! Anonymous poster hash: fac6d...b01
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Kristen? Snill god mann Anonymous poster hash: e5113...45b
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Han hørtes ut som en normalt oppegående, hyggelig og kjekk mann.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Han høres ut som en normal mann, slik jeg forventer at voksne, oppegående menn er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå