Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Noen som har erfaring med akupunktur i forhold til å bli lettere gravid? Anonymous poster hash: 17da3...302
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Vitenskapelig har det vist seg å fungere like godt som om du stikker deg selv i fingeren med en nål. Finn noe annet å bruke pengene på. Anonymous poster hash: e087b...526
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Vitenskapelig har det vist seg å fungere like godt som om du stikker deg selv i fingeren med en nål. Finn noe annet å bruke pengene på. Anonymous poster hash: e087b...526 Haha dette kunne du mye om Anonymous poster hash: d44dd...efb
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Noen som har erfaring med akupunktur i forhold til å bli lettere gravid? Anonymous poster hash: 17da3...302 Det kommer litt ann på hva problemet er som gjør at du har vanskelig med å bli gravid. På alternativklinikken i Oslo er det en akupunktør som heter Katharina. Hun er veldig flink på kvinneproblemer og graviditet. Anonymous poster hash: d44dd...efb
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Hadde 2 MA. Da bestemte jeg meg for å prøve akupunktur. Det gikk veldig bra den gangen. Men det hadde det kanskje gjort uten akupunktur også. Det er jo problemet for alternativ behandling. De kan aldri bevise noe .... Anonymous poster hash: bae7b...ea5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Prøvde det noen ganger i desperasjon. Ble ikke gravid. Ble heller ikke mer avslappet. Merket kun 1 gang at jeg ble svimmel, og akupunktøren sa at det skyldtes frigjøring av endorfiner. Jeg ville ikke brukt penger på det igjen. De utnytter etter min mening de som desperat ønsker å bli gravid. Anonymous poster hash: 45955...0ef
Maibaby:) Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Jeg brukte det til å få kortere sykluser. Ble gravid på første pp med akupunktur begge gangene, men hadde ikke mange pp uansett... Men syklusen min gikk fra 40 til 32 dager begge gangene, så tror det hjalp på systemet!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Takker for alle erfaringer. Anonymous poster hash: 17da3...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå