Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har en kjempestor plen som trenger klipping. Det er mange som jobber i hagen i dag, men saken er at jeg er bonde. Av en eller annen grunn blir folk mye mer provoser av at jeg jobber enn at andre, men tror dere plenklipping får naboene til å fly i flint når de selv holder på i hagen? Anonymous poster hash: 86028...c98
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Lager naboene bråk på samme måte med verktøy da? Hvis de jobber i det stille Så ser jeg ikke problemet, men å være den eneste som starter gressklipperen ville blitt feil. Anonymous poster hash: f7864...4af
Fandens Oldemor Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Kan jeg ikke tenke meg! Men har jo blitt overrasket over folk før
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Vi har besøk og har en bedre frokost på terrassen nå, hadde naboen startet opp gressklipper eller motorsag nå hadde jeg flydd i flint. Det er respektløst. Anonymous poster hash: 25b8f...34d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Vi har besøk og har en bedre frokost på terrassen nå, hadde naboen startet opp gressklipper eller motorsag nå hadde jeg flydd i flint. Det er respektløst. Anonymous poster hash: 25b8f...34d Du har besøk og er inne her og skriver. Heldige besøket ditt. Anonymous poster hash: 9dec3...62a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Du bør i det minste vente litt, men i ettermiddag må da slikt være greit. Anonymous poster hash: f3736...948
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Vi har besøk og har en bedre frokost på terrassen nå, hadde naboen startet opp gressklipper eller motorsag nå hadde jeg flydd i flint. Det er respektløst. Anonymous poster hash: 25b8f...34d Du har besøk og er inne her og skriver. Heldige besøket ditt. Anonymous poster hash: 9dec3...62a Eller enda verre: Hun sitter og skriver sammen med gjestene. Anonymous poster hash: f3736...948
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Det er vanlig dag idag! Kun fridag. Et er IKKE HELLIGDAG, så du kan faktisk bråke akkurat så mye du bare orker Det skal jeg! Anonymous poster hash: 11e42...fb8
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syns det er unødvendig å bråke på fridager. Selv om man kan trenger man ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syns det er unødvendig å bråke på fridager. Selv om man kan trenger man ikke. Så du tenker stygt om naboer som bråker på lørdager, eller hvis du har tatt deg en uke fri? Hva du synes er dessuten fullstendig uinteressant. For den generelle regel er at det er lov å gjøre hva man vil, men på helligdager skal det være stille (her jeg bor er det også regel om at det skal være stille etter kl23) Anonymous poster hash: 11e42...fb8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Her går høyttrykkspyleren på full gnu! Hadde absolutt ikke gjort det på en helligdag. Anonymous poster hash: 8ff1e...ebc
mylittlecat Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Vi har besøk og har en bedre frokost på terrassen nå, hadde naboen startet opp gressklipper eller motorsag nå hadde jeg flydd i flint. Det er respektløst. Anonymous poster hash: 25b8f...34d Like respektløst å henge på nett når man har gjester! Litt bråk på høytidsdager synes jeg er greit. Bråk på helligdager synes jeg ikke noe om!
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syns det er unødvendig å bråke på fridager. Selv om man kan trenger man ikke. Så du tenker stygt om naboer som bråker på lørdager, eller hvis du har tatt deg en uke fri? Hva du synes er dessuten fullstendig uinteressant. For den generelle regel er at det er lov å gjøre hva man vil, men på helligdager skal det være stille (her jeg bor er det også regel om at det skal være stille etter kl23) Anonymous poster hash: 11e42...fb8 Herlighet! Gjør du deg vanskelig med vilje eller? I dag er det en offentlig fridag, hverken lørdag eller min personlige feriedag jeg blir imponert over hvordan noen prøver å vrenge på hva andre sier. Hi stiller et spørsmål og jeg er i min fulle rett til å svare på det. Så joda, min mening teller - den også Og som jeg skrev, selv om man KAN, så TRENGER man ikke. Det er noe som heter å ta hensyn. Om man gjør det blir det så mye hyggeligere, syns du ikke?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syns det er unødvendig å bråke på fridager. Selv om man kan trenger man ikke. Så du tenker stygt om naboer som bråker på lørdager, eller hvis du har tatt deg en uke fri? Hva du synes er dessuten fullstendig uinteressant. For den generelle regel er at det er lov å gjøre hva man vil, men på helligdager skal det være stille (her jeg bor er det også regel om at det skal være stille etter kl23)Anonymous poster hash: 11e42...fb8 Herlighet! Gjør du deg vanskelig med vilje eller? I dag er det en offentlig fridag, hverken lørdag eller min personlige feriedag jeg blir imponert over hvordan noen prøver å vrenge på hva andre sier. Hi stiller et spørsmål og jeg er i min fulle rett til å svare på det. Så joda, min mening teller - den også Og som jeg skrev, selv om man KAN, så TRENGER man ikke. Det er noe som heter å ta hensyn. Om man gjør det blir det så mye hyggeligere, syns du ikke? En kommunistisk/sosialistisk fridag er ikke mer fridag enn en lørdag eller din personlige friuke, nei, så det blir NØYAKTIG det samme Nei, jeg bruker denne ubrukelige fridagen til noe nyttig - ordner opp ute! Og om det bråker, så bare flott! Så kan jeg irritere en eller annen sosialistfitte imens jeg rydder Anonymous poster hash: 11e42...fb8
Serepta Skrevet 1. mai 2014 #15 Skrevet 1. mai 2014 1 Mai er jo den store hagedagen, så ser absolutt ikke problemet med å klippe plenen. Det skal vi selv gjøre - og etterpå skal jeg på jobb. Helligdager bråker vi ikke på, men 1 mai er ikke noen helligdag.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #16 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har naboer her som bruker motorsag, klipper gress og bruker høytrykkspyler og den enese flaggstangen med flagg jeg kan se er min egen. Det er ikke akkurat høytidsstemning i området, men jeg regner likevel med at det er meg de ville reagere på. Anonymous poster hash: 86028...c98
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #17 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har naboer her som bruker motorsag, klipper gress og bruker høytrykkspyler og den enese flaggstangen med flagg jeg kan se er min egen. Det er ikke akkurat høytidsstemning i området, men jeg regner likevel med at det er meg de ville reagere på. Anonymous poster hash: 86028...c98 Jeg var HI. Anonymous poster hash: 86028...c98
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2014 #18 Skrevet 1. mai 2014 Jeg syns det er unødvendig å bråke på fridager. Selv om man kan trenger man ikke. Så du tenker stygt om naboer som bråker på lørdager, eller hvis du har tatt deg en uke fri? Hva du synes er dessuten fullstendig uinteressant. For den generelle regel er at det er lov å gjøre hva man vil, men på helligdager skal det være stille (her jeg bor er det også regel om at det skal være stille etter kl23)Anonymous poster hash: 11e42...fb8 Herlighet! Gjør du deg vanskelig med vilje eller?I dag er det en offentlig fridag, hverken lørdag eller min personlige feriedag jeg blir imponert over hvordan noen prøver å vrenge på hva andre sier. Hi stiller et spørsmål og jeg er i min fulle rett til å svare på det. Så joda, min mening teller - den også Og som jeg skrev, selv om man KAN, så TRENGER man ikke. Det er noe som heter å ta hensyn. Om man gjør det blir det så mye hyggeligere, syns du ikke? En kommunistisk/sosialistisk fridag er ikke mer fridag enn en lørdag eller din personlige friuke, nei, så det blir NØYAKTIG det samme Nei, jeg bruker denne ubrukelige fridagen til noe nyttig - ordner opp ute! Og om det bråker, så bare flott! Så kan jeg irritere en eller annen sosialistfitte imens jeg rydder Anonymous poster hash: 11e42...fb8 Små mennesker, små gleder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå