Gå til innhold

Orgasme..må bare spørre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får orgasme på egenhånd, men ikke så lett sammen med kjæresten.. Dette er litt frustrerende for begge tror jeg.. Liker å gni meg inntil "ting"..hehe. Tenker at hvis jeg sitter oppå han blir det enklere å få det til, men den gang ei... Ikke så lett å bruke en vibrator i tillegg når jeg sitter oppå.. Noen som har tips/råd?!? Eller som har det likedan?

Anonymous poster hash: 1b1a3...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får orgasme på egenhånd, men ikke så lett sammen med kjæresten.. Dette er litt frustrerende for begge tror jeg.. Liker å gni meg inntil "ting"..hehe. Tenker at hvis jeg sitter oppå han blir det enklere å få det til, men den gang ei... Ikke så lett å bruke en vibrator i tillegg når jeg sitter oppå.. Noen som har tips/råd?!? Eller som har det likedan?

Jeg har det likt. Ingen problem alene, men sliter under sex

Anonymous poster hash: a46fe...b1a

Skrevet

Når du sitter oppå.. Legg deg oppå og gni deg frem og tilbake. Da får du friksjonen :)

Anonymous poster hash: 2a151...4c4
Skrevet

Kan du ikke bruke denne vibratoren i andre stillinger? Eller at du løfter deg opp når du rir, så kan han pumpe opp i deg mens du holder vibratoren på klitten? Jeg klarer ikke å få orgasme av bare penetrering, så jeg bruker en vibrator eller hånda.

Anonymous poster hash: 503d5...4ab

Skrevet

Ikke gjør opp/ned bevegelsen når du sitter oppå, men len deg litt fremover og dra deg frem og tilbake om du skjønner. :) Lykke til!

Anonymous poster hash: a5494...57a
Skrevet

Kan du ikke bruke denne vibratoren i andre stillinger? Du kan jo også løfte deg litt opp når du rir, så mens du holder vibratoren mot klitorisen så kan han pumpe opp i deg.

Jeg får ikke orgasme av penetrering, men bruker vibrator eller hånda.

Anonymous poster hash: 503d5...4ab

Skrevet

Gode gamle misjonæren;-) mens du onanert kan han sitte på kne. Feiler aldri;-)

Anonymous poster hash: 43c91...192

Skrevet

1. Det hjelper å kjenne han godt (vanskeligere å komme med en ny kjæreste)

2. Det hjelper å bruke hånda (vanskeligere å komme bare ved st han er i deg)

3. Det hjelper å bruke f.eks. babyolje. Dette kommer han også til å synes er deilig, believe you me. Det blir glattere, varmere, kjennes like godt ut som hvis noen slikker deg (nesten).

4. Det hjelper med stillinger der du kan slappe av. Bakfra, ri osv går også, men lettest å starte med stillinger der du kan slappe helt av mens du bare konser på å rotere rundt ****en mens du gnir klitten med hånda.

Works like a charm.

Anonymous poster hash: 072e6...ed2

Skrevet

jeg fikk ikke orgasme med kjæresten min før etter tre år... lærte meg å slappe av. Fortelle han hva jeg likte... et tips er at han tar deg fra siden og holder den ene foten din... da kommer du lett til med en vibrator... be han ta deg sent og bruke god tid... tipper du klarer komme da;)

Anonymous poster hash: 8be95...60a

Skrevet

Ikke noe er så turn off som å måtte bruke hånda på seg selv under sex. Kan ikke heller han ta på dere?

Anonymous poster hash: afbc7...f6a

Skrevet

Ikke noe er så turn off som å måtte bruke hånda på seg selv under sex. Kan ikke heller han ta på dere?

What! ?

Det er vel noe med det mest opphissende en mann ser, for det første. Og hva er problemet ditt liksom?

Skrevet

Gubben her digger at jeg gjør det, å jeg kommer letter.

Til HI, her bruker jeg hånden til hjelpe til :)

Vibrator bruker jeg vanligvis alene, er for mye styr å holde den med partner.

Hat du prøvd sommerfugl? En slik du fester rundt bena dine som ligger over klitten din?

Skrevet

Har hatt det på samme måten. Løser det ved å sitte oppå og gni meg frem og tilbake, mannen må da ligge i ro, og gjerne løfte seg opp litt på albuene. Blir det for vått/glatt så klarer jeg ikke, det må være litt friksjon. Noen ganger føler jeg at jeg driver på en evighet, og jeg klarer ikke om jeg ikke slapper helt av, for da begynner jeg å tenke på han som ligger å venter. Men han digger det når det går for meg! Må bruke den metoden hver gang, da jeg ikke klarer det med hånda selv. 

Anonymous poster hash: ecde4...915
Skrevet

Er du lat eller har du bare misforstått?

Menn pleier å elske at damene tar ansvar for sin egen orgasme!

Anonymous poster hash: ac0ea...e47

Skrevet

What! ?

Det er vel noe med det mest opphissende en mann ser, for det første. Og hva er problemet ditt liksom?

Er du lat eller har du bare misforstått?

Menn pleier å elske at damene tar ansvar for sin egen orgasme!

Anonymous poster hash: ac0ea...e47

Nå har hun sagt det slik det er hos henne, så ikke bli hissig på henne bare pga. hun har annen smak.

Vi er alle ulike og liker forskjellige ting. En skal da få lovt til å si det de mener uten at andre skal komme og henge seg i det og bli negative og slenge mye rart på henne.

Anonymous poster hash: b2c75...6de

Skrevet

Har det samme problemet.jeg må først ligge oppå han å gnikke på pikken hans også putter jeg pikken inn når jeg er mer klar. Men ligger fortsatt oppå han.

Anonymous poster hash: 7c98e...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...