Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: 66511...ea3
sug lut Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Og det samme til deg, HI. Heis flagget, rett ryggen og gå i gjerne i toget - og lær ungene hvorfor vi feirer.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen kamerater. Dette er en veldig veldig viktig dag. Anonymous poster hash: 62216...991
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen! Anonymous poster hash: bb3e3...463
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 OMG! Nei, i dag maler vi flaggstanga. .. Anonymous poster hash: 0eaad...43b
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Som kommunist gjorde det litt vondt å oppdage at vi faktisk klarte å forsove oss i dag. Men nå er flagget på plass og alt er glemt. Gratulerer med dagen kam'rater!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 KOMMUNIST! Wow. Det er det samme som å innrømme, og feire, at man er nynazist. Virkelig ikke noe å være stolt over. Kommunismen har tatt mange liv, gitt... Husk Ukraina. Anonymous poster hash: 0d4c5...028
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 KOMMUNIST! Wow. Det er det samme som å innrømme, og feire, at man er nynazist. Virkelig ikke noe å være stolt over. Kommunismen har tatt mange liv, gitt... Husk Ukraina. Anonymous poster hash: 0d4c5...028 Haha... Du bor i verden siste sovjetstat, ergo er du kommunist Anonymous poster hash: 0eaad...43b
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 KOMMUNIST! Wow. Det er det samme som å innrømme, og feire, at man er nynazist. Virkelig ikke noe å være stolt over. Kommunismen har tatt mange liv, gitt... Husk Ukraina. Anonymous poster hash: 0d4c5...028 Nei. Det er forskjell på totalitære diktatur og en kommunistisk tankegang. En ideell kommunistisk stat vil ikke fungere i dagens samfunn, men den kommunistiske tanken vil derimot alltid fungere, og være en svært viktig del av et velfungerende sosialistisk samfunn. Så ja, jeg er innmari stolt av å bære blodrød. Yt etter evne - få etter behov!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 KOMMUNIST! Wow. Det er det samme som å innrømme, og feire, at man er nynazist. Virkelig ikke noe å være stolt over. Kommunismen har tatt mange liv, gitt... Husk Ukraina.Anonymous poster hash: 0d4c5...028 Nei. Det er forskjell på totalitære diktatur og en kommunistisk tankegang. En ideell kommunistisk stat vil ikke fungere i dagens samfunn, men den kommunistiske tanken vil derimot alltid fungere, og være en svært viktig del av et velfungerende sosialistisk samfunn. Så ja, jeg er innmari stolt av å bære blodrød. Yt etter evne - få etter behov! Forferdelig tanke. Ikke unne noen suksess. Og alltid ha snylterne med på lasset. Anonymous poster hash: 0eaad...43b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 KOMMUNIST! Wow. Det er det samme som å innrømme, og feire, at man er nynazist. Virkelig ikke noe å være stolt over. Kommunismen har tatt mange liv, gitt... Husk Ukraina.Anonymous poster hash: 0d4c5...028 Nei. Det er forskjell på totalitære diktatur og en kommunistisk tankegang. En ideell kommunistisk stat vil ikke fungere i dagens samfunn, men den kommunistiske tanken vil derimot alltid fungere, og være en svært viktig del av et velfungerende sosialistisk samfunn. Så ja, jeg er innmari stolt av å bære blodrød. Yt etter evne - få etter behov! Nei,d er tar du feil, en kommunistisk tankegang fungerer heller ikke. At folk fortsatt tror på det vitner om lav intelligensog evne til å reflektere. Så egentlig er det jo synd på de som er kommunister, de er dumme. Men det er fortsatt irriterende at det finnes slik ondskap i verden. Når du er kommunist, står du for alt Stalin og Lenin gjorde. Det er det kommunisme er. (Og se på Nord-Korea). Ingen samfunn kan, eller vil, fungere slik at alle yter etter evne og får etter behov. For alle behov kan ikke dekkes, og aøt blir da urettferdig. Men lev i din egen boble med ondskap, null respekt fra meg! (Og millioner andre) Anonymous poster hash: 0d4c5...028
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen kamerater. Ja, i dag er vi vel alle kamerater. Venninder blir ikke helt det samme her. Anonymous poster hash: 345ce...4b6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #13 Skrevet 1. mai 2014 Yt etter evne - få etter behov! Kjære vene, men dette betinges jo av at alle gidder å gjøre så godt de virkelig kan (ikke bare hvor mye de gidder), og at alle nøyer seg med kun det de virkelig trenger. Og alt dette frivillig! Du er ikke så naiv at du tror at mennesker er slik skapt? Kommunismen fungerer kun på papiret, det er jo så til de grader ettertrykkelig bevist. Anonymous poster hash: 345ce...4b6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #14 Skrevet 1. mai 2014 Hjelpes ! Vi arbeidere skal være glad for at vi har en jobb spør du meg. Anonymous poster hash: 2b73b...a5f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #15 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen! Jeg har bursdag i dag, så gratulerer med dagen til meg selv, jiiiihaa Anonymous poster hash: 4d28e...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå