sug lut Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Heis flagget, syng Internasjonalen til frokost, og husk lue, det er colder than the nipple on a witch's teat in a brass brassiere ute, sola er ei luremus men inne i kroken er det levelig. Forøvrig kan jeg ikke tro at det er i Martin Tranmæls ånd at noen maaaaaasssteeee meg våken halv seks, men jeg rekker i hvert fall mange revolusjonstanker før resten av folket forlater dyna. Hittil har seks av naboene heist flagget, det er godt å bo rødt på en dag som det her.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen! Har: Sunget Fått hodepine så Mensen etter ukesvis med venting og Hetetokter (premenopausen er et faktum). Bestevenninne i to fagforbund så må tidlig opp å heie. Har ikke: Krok, må lete andre steder
Musemorbr / Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen. Det snør/ sludder, og vi skal bort i bursdag snart. Har ikke noe sted å tørke flagget, og jeg sjanser ikke på å tørketromle det kort før vi skal ha dåp. Nei, det blir bare flaggløst i år. Men det blir pynta kropper, glade smil, varme klemmer og kake i magen, så denne dagen er en god en.
☆☆☆ Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen Her har det lagt seg snø ( ), mannen prioriterar konkurranse i pistolskyting 3 timars kjøring unna og eg er dermed aleinemor i heile dag. Trur kanskje eg må skippe markeringa i år. På den lyse sida; eg trur pappa har teke på seg å følge mormor til markeringa, så eg treng ikkje åslite med samvittigheten, og veret gjer at eg slepp å irritere meg over bønder som brukar dagen til å spreie møkk.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Etter å ha stått opp kl 5 i flere dager, orka jeg altså ikke ha på noen alarm for å få opp flagget. Siden tauet på stanga har gått fløyten i vinden hadde det uansett bare blitt balkongflagget, så det får bare være. Bikkjekaldt er det også, selv om det er sol. Blir makrellmiddag hos mamma og pappa idag, og så skal vi se om vi får lurt vesla til å sove hos dem til imorgen og få dem med på tivoli.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen Jeg har ikke flagg så jeg skal ikke flagge. Har ikke stått opp enda, prøver å mote meg opp. Må rett ned og fyre i ovnen, dusje og så frokost. Eller kanskje frokost først. Vi skal se på motorsykkelløpet idag. Det blir dagens feiring. Har ikke planlagt middag heller. Iskaldt ute, men godt vær og foreløpig lite eller ingen vind
Ziva Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Flagget er ute. Hvor lenge det er her er et annet spørsmål. Det blåser noe inni hampen j¤"#&"#. Gratulerer med dagen.
Suzie Que Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen! Det er dessverre langt mellom husstandene som flagger i hjemkommunen min, men vi flagger både foran, bak og på sidene.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Ja hipp hipp dere sa hun og tok inn flagget (muligens noe sent, men fikk det tidlig opp da!j Her har vi sunget, vel og merke the fox og happy i lag med Pharrell og i tro arbeider ånd har jeg manet størsten til realt barnearbe på rommet sitt! Vi har sortert klær, prøvd klær, tulla og tøysa, rydda vekk rælamikk leker og kastet ubrukelig tull. Nå er rommet levelig og mulig å leke i. Så gikk jeg på loftet og hev ned alt av klær og lignende der oppe - det skal ryddes til den store gullmedaljen nå! Pluss da kan jeg ha søttende mai klær klare før kl 23:59 på den 16.. Men føler siden jeg har gjort et godt støkke arbe sjæl nå, så er det i rette ånden! Ikke no slaraffen liv her nei sa hun og slengte rumpa i sofaen!
Iiiiik Skrevet 1. mai 2014 #11 Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen! Flagget har luftet seg, men utover det har det vært lite tid til markering av dagen. Konfirmasjon om 35 timer og dagen har stått i logistikkens tegn. Nå er talen til verdens fineste konfirmant tilnærmet ferdig, tre kaker er nesten ferdige og maten fikses i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå