Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/10800169/Peaches-Geldof-killed-by-heroin-ovedose.html Først mammaen og nå Peaches. Og stakkars halvsøster Tiger Lily, både pappaen, mammaen og søsteren. Hun sa i et intervju bare uker før hun døde at hun varcså lykkelig, at hun aldri skulle svikte barna sine. Og at det har plaget henne og ødelagt livet hennes at mammaen døde når hun har ung. Også gjør hun dette mot barna sine?!?! Grusomt.... Anonymous poster hash: 3a299...ee3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Kanskje like greit for barna da.....unnskyld meg, men det står "overdose med heroin". Hun burde ikke være i nærheten av barn uansett. Tenk for et liv de har hatt.... Anonymous poster hash: ccf04...f8a
Gjest Julia1984 Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Kanskje like greit for barna da.....unnskyld meg, men det står "overdose med heroin". Hun burde ikke være i nærheten av barn uansett. Tenk for et liv de har hatt.... Anonymous poster hash: ccf04...f8a Hva for et svar er det? Jeg er sikker på at barna ville ha mammaen din der uavhengig av hva hun slet med....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Det kan være en planlagt handling vet dere. Ikke sikkert hun til vanlig drev med heroinet. Depresjoner kan gi folk slike tanker. Og hun hadde lagt ut et bilde av seg og moren dagen Før hun døde. Anonymous poster hash: ac6ee...5fd
Sint naken biltyv Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Kanskje like greit for barna da.....unnskyld meg, men det står "overdose med heroin". Hun burde ikke være i nærheten av barn uansett. Tenk for et liv de har hatt.... Anonymous poster hash: ccf04...f8a Men nå er det vel bedre med enn mor som lever og bruker heroin enn ingen mor. Som levende kunne hun jo fått hjelp og blitt frisk. Også tatt seg av barna på en bra måte. Den muligheten er jo borte nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå