Gå til innhold

Uff. Peaches Geldof doede av en heroinoverdose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde alt ekstra trist. 

Jeg skrev et innlegg her inne etter at hun doede, spesielt rettet mot Sug Lut. Snart legges the Toxilogy Report'en ut, og dessverre viser den at hun fremdeles brukte heroin.

Det har versert rykter om at hun fremdeles brukte, og at hun alltid passet paa at brukerutstyret var ryddet bort naar hun tok bilder til Instagram. Det er saa trist. Foerst moren av en heroinoverdose i 2000 og saa gjoer faen meg Peaches det ogsaa! Det gjoer meg saa frustrert og forbanna, kjenner jeg! Jeg er sikker paa at hun elsket barna sine til tross for dette, men at hun bare ikke klarte seg uten heroinen.

Det var alt. For en trist avslutning paa et kort liv. Fy pokker.

Anonymous poster hash: ad524...32c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En trist avslutning, å velge samme vei ut som moren, med små barn som moren, etter et utagerende liv som moren. Vi skal være ganske så forsiktige med hvilke liv vi fører, tenker jeg, for det er vi som setter mønsteret for barna våre, med hva vi gjør og hva vi forfekter og hvilke mørke hull vi prøver å fortrenge at vi har bosatt oss i fordi vi ikke tror på at vi kan komme ut av dem. Stakkars jente.

Skrevet

Takk igjen for gode ord, Sug.

Anonymous poster hash: ad524...32c

Skrevet

Det var ikke så overraskende at det var en overdose. Hva skulle det ellers vært? Men jeg tror ikke hun tok overdose med vilje, foran barna og alene med barna.

Hun må naturligvis ha visst om at hun brukte heroin, og skjult det for omverdenen.

Tror dere hun greide å skjule det for mannen/samboeren?

Skrevet

Syns det gjorde det mindre trist. Hun valgte selv, og det må bare respekteres.

Likevel uendelig tragisk.

Anonymous poster hash: 0ae0a...8e2
Skrevet

Synes det er veldig spesielt at moren døde med sin datter lekende vedsiden av.

Og Peaches dør, med sin lille sønn lekende vedsiden av.

Begge av heroinoverdose.

Og dagen før, legger Peaches ut et bilde av seg selv og moren.

Ondskapsfullt nok, så virker det godt planlagt. En tro kopi av morens død som alltid fasinerte Peaches.

Anonymous poster hash: ae91b...adf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...