Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hvor ofte løper dere? Hvor langt? Trener dere annet utenom, isåfall når i forhold til løpeøktene? Og, løper du for å slanke deg eller opprettholde vekta? Fungerer det? Anonymous poster hash: dac53...580
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 I snitt 45 minutter ca. 4 ganger i uken. Trener normalt 3 timer hver dag, de dagene jeg jogger kommer det ved siden av. Søndag jogger jeg bare, da trener jeg ikke mer enn 45 minutter. Anonymous poster hash: f9aca...bb3
JessicaDay Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Løper i gjennomsnitt 4 ganger i uka, 5 km hver gang. Trener ikke noe utenom løpingen. Jeg løper fordi det er den eneste treningsformen som funker både på fysikken og psyken, spiser helt likt som før jeg begynte å løpe og har blitt strammere og slankere av det. Vet at jeg nå kan spise det jeg vil uten å legge på meg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Er gravid og løper ikke så mye nå. Men normalt løper jeg fire ganger i uka. Løper ute hele året. Løper 7 km to ganger. Intervaller 4x4 og ca en mil den fjerde. En gang å måneden bytter jeg ut mila med to mil ca. Trener styrke med kroppen som vekt etter hver økt. Overkropp, bein, rygg og mage. I tillegg trener jeg spenst. Anonymous poster hash: 3ed46...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå