Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Må bare sutre litt. En dame i byen, som jeg ikke direkte kjenner, men vet godt av. Det lille jeg vet jeg at hun er super, engasjert, tur menneske, med menneske, fantastisk mor til to små ca 1 og 2 år. OSV OSV OSV Nå skal hun dø, hun har kreft som de ikke får behandlet. Hun har fått dødsdommen, og det er ingenting de kan gjøre. Kjenner jeg får utrolig vondt i hele meg. Kjenner henne som sagt ikke annet enn at vi er på hils. Tenker på barna og skulle ønske jeg kunne trylle. Anonymous poster hash: e9d41...fef
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Så forferdelig trist Gjør vondt i et mammahjerte. Anonymous poster hash: 02a6f...c98
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Helt grusomt Anonymous poster hash: e9d41...fef
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Kreft er forferdelig urettferdig!! Jeg HATER kreft over alt på jord, mistet svigermor til den for et år siden.. Verdens beste svigermor.. Anonymous poster hash: 6c955...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå