Gå til innhold

Forbaska heft!


Love my kidz

Anbefalte innlegg

Som alle her inne har jeg mistet lille i magen. Var kommet i uke 13. MA der lille ikke har levd siden uke 8-9. Kjempetrist, og har grått meg helt tom, men begynte allerede i går å akseptere det som har skjedd.

 

....inntil nå! Nå føler jeg meg sint!! Skal prøve igjen, er det som holder meg oppe, og tror jo det vil gå bedre neste gang, men akkurat nå føler jeg det som et forbaska heft. Blir jo nesten et halvt år senere jo!! Å må gå gjennom det nervepirrende 1. tri en gang til gjør meg kvalm :( Sikkert fordi jeg er redd, men er jo så unødvendig også!!

 

Huff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre at du mistet den lille :( <3 Skjønner godt tankene dine! Når man har kommet seg helt gjennom 1.tri og mister må det være tungt! Er virkelig noen nervepirrende uker! Tungt å starte på nytt! Jeg mistet i uke 10 og fosteret hadde da stoppet å utvikle seg i uke 6. Prøver å bli gravid igjen nå, gruer meg til 1.trimester hvis jeg blir gravid igjen. Kommer til å være mye bekymra og vet ikke om jeg klarer å glede meg skikkelig over det i starten etter å ha mistet sist.

 

Ønsker deg masse lykke til neste gang. Måtte neste spire sitte hele veien! <3 klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, har roet meg litt ned nå ;)

 

Ønsker deg også masse lykkr til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...