Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Når man skal ned i vekt? Har kuttet kaloriene drastisk i forhold til hva jeg spiste før. Nå skal babykiloene vekk! Men er det sånn at det er bra for forbrenningen å få litt ekstra avogtil? 300-400 kcal feks? Anonymous poster hash: 3ec33...e59
ønskerbebis Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Når man skal ned i vekt? Har kuttet kaloriene drastisk i forhold til hva jeg spiste før. Nå skal babykiloene vekk! Men er det sånn at det er bra for forbrenningen å få litt ekstra avogtil? 300-400 kcal feks? Absolutt! Både for motivasjon og forbrenning! Jeg har 1600 hver dag og 1950 på lørdager hver uke! Anonymous poster hash: 3ec33...e59
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Så da trenger jeg ikke ha så veldig dårlig samvittighet for at jeg tok meg et glass vin i kveld.. Selv om jeg har bikket grensen min på lifesum.. Anonymous poster hash: 3ec33...e59
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Nei 😊 Det kan faktisk gjøre at du setter i gang systemet! At kroppen får seg et sjokk. Jeg gikk lenge på samme kalorier. Tok så en lørdag med kebab og en smågodpose (ikke så stor riktignok), og gikk ned 1,7 på en uke!!!! Drøyt. Så kan være at det er lurt enten en dag i uka eller litt sjeldnere! Anonymous poster hash: 26719...b52
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 De periodene jeg har slanket meg best har jeg hatt 2 og noen ganger 3 dager i mnd hvor jeg spiser mer. Ikke bare 2-300 kalorier, men spise uten å telle kalorier dager. Har alltid blitt sånn i slankeinnspurten før ferie pga sykt mange bursdager.
Rose04 Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Jeg har alltid en spisedag i uka når jeg slanker meg, der jeg spiser så mye jeg vil. Funker supert på forbrenningen. Den får seg en boost, begynner å forbrenne fortere og når du da begynner på slankeuka forbrenner du mer. Spiser du lite hver dag, stopper nesten forbrenningen opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå