Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Har laget en masse vårruller (vegetariske) nå i kveld. De skal spises på lørdag. Må jeg fryse de? Eller holder det at jeg legger de i kjøleskapet så lenge? Anonymous poster hash: be666...dc4
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 de holder sikkert, men jeg ville ha frøset de. Da er de ferskere på lørdag.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Ok, da tror jeg at jeg gjør det Takk :-) Anonymous poster hash: be666...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå