Gå til innhold

Du vet du er ferdig med festlivet når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sitter å hekler bestemorruter natt til 1. Mai 

Videoannonse
Annonse
Gjest meg mamma?
Skrevet

Du vet du er ferdig med festlivet når du kaller klokka 21.42 for natt :fnise: :fnise:

Skrevet

Du vet du er ferdig med festlivet når du kaller klokka 21.42 for natt :fnise: :fnise:

Ikkesant. Vanligvis legger jeg meg kl 20-20:30 :o

Skrevet

Når du i en samtale i formiddag benektet at dagen i dag er en typisk drikkedag, og ikke oppdaget at du åpenbart har tatt feil før du klikket deg inn på denne tråden.

Anonymous poster hash: e4928...a10

Skrevet

Og når du faktisk hadde glemt at det var "natt til første mai" fordi du var mer opptatt av hva som skulle skje 1. mai................

Men en liten sporadisk fest her og der er jeg fortsatt ikke ferdig med :-) det går bare veldig veldig lang tid imellom..........

Skrevet

Når en aktiv går inn for å dra på kino med ungene, på en film du absolutt ikke ønsker å se. Jg ble den heldige som fikk se Barbie på tv hjemme mens mannen nå sitter på kino... Men en ungene som kom på under filmen hvem dag det var..... Hoho.. Satse på det er like lett de andre dagene det evt kunne blitt aktuelt med fyllefester. Men må nok innrømme at det blir flere og flere kvelder/netter vi sitter i sofaen og halvsover i påvente av tlf som sier vi må ut og hente barn. Herlig tid vi har fremfor oss nå....

Anonymous poster hash: 7f613...990

Skrevet

Når du sier neitakk til party fordi du er trett og vil hjem og legge deg.

Anonymous poster hash: 0d755...b7d

Skrevet

Når kollegaene snakker om å dra på byen i kveld i lunsjen og du tenker "takk gud for at det ikke er meg" 😄

Skrevet

Når du for en gangs skyld har pella deg på fest og drar hjem kvart på ti. Har vel aldri følt meg så døll.... :huh:

Skrevet

.. når man er sjeleglad man har unger å skylde på når man går hjem tidlig/evt ikke går ut i det hele tatt :P

Skrevet

Når man endelig ser at folk begynner å reise seg fra festen for å gå på byen slik at man kan tusle bort til kebabsjappa for noe skikkelig MAT, og så tasle hjem i seng. 

SÅ ferdig med å feste.

Anonymous poster hash: 4411a...2f3
Skrevet

Når man nyyyyyyyter å være alene hjemme, så man ikke har lyst til å gå ut.

laaaaangt bad med badeolje, barbering av legger, ansiktsmaske og nå et glass pepsi max. Deilig

Anonymous poster hash: 8aba0...e98

Skrevet

Når man ser ei svigerinne på Facebook som lurer på om det er noen som skal finne på noe gøy i kveld, og man ikke forstår hvorfor hun lurer på det på en helt vanlig onsdag :-p

OG når man bruker kvelden før 1. Mai til å fylle it selvangivelsen... Jaja...

Liker det kjedelig livet mitt, jeg ;)

Anonymous poster hash: 13b33...11b

Skrevet

.. når man er sjeleglad man har unger å skylde på når man går hjem tidlig/evt ikke går ut i det hele tatt :P

haha ikkesant! 

Det er så greit å ha baby å "skylde på" når jeg blir invitert til noe festligheter !

Skrevet (endret)

... jeg sjekker Facebook og oppdager at jeg har oversett invite til "natt-til-første-mai-kalas" på Skaugum :(

P.S: Jeg er absolutt IKKE ferdig som byløve, altså ... sparker meg selv i stumpen for jeg tror det er kjempekult på Skaugum i kveld ;)

Endret av MammantilNurket
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når man leser på Facebook "hva skal folk natt til første " og du svarer sove...

Skrevet

Når det er mer interessant å slanke seg enn å ta seg en fest!

Anonymous poster hash: c3ce3...793

Skrevet

Jeg er 34 og ikke ferdig

Anonymous poster hash: b9c42...ae6

Skrevet

Når man faktisk kaller dagen for 30.april og ikke "natt til 1.mai"

Skrevet (endret)

Jeg begynt faktisk festlivet mitt ganske seint jeg. Når jeg var 17, 18 og 19 år var det minimalt med festing hadde ikke interessen... Så jeg var liksom ferdig før jeg begynte jeg.

Begynte ikke å feste ordentlig egentlig før jeg var rundt 21. Tok av når jeg var ca 24 og blei singel igjen etter et  4 år langt forhold med en sjalu og kontrollerende fyr.... Da hadde jeg et par år som jeg var kjent for morsomme fester på bygda og det blei en del av dem.

Men når jeg fester nå er det kun hjemmefester, aldri likt å gå på byn. Kan fint sitte å ta en dram eller to med venner en kveld uten at jeg kaller det fest av den grunn.

Men for å svare på det tråden handler om.

Man veit man er ferdig med (alternativt ikke interessert i/ikke begynt med) festlivet når man heller sitter hjemme alene med en god film, snop og brus, fører samtaler med katta, bikkja eller alternativt hybelkaninene, og storkoser seg med det.

Endret av Fiskebollerihvitsaus..
Skrevet

Når du legger deg kl 22.00 og føler du er utgått på dato :P

Anonymous poster hash: 8b65e...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...