Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Har ei jente på to år som leker mye alene. Hun og søsknene har et eget lekerom hvor hun trives veldig godt, jeg er som oftest der sammen med henne, men om jeg er opptatt med noe går hun gjerne dit selv, prater med bamsene sine, bygger med duplo. Det virker som om hun virkelig koser seg, jeg synes bare hun er så liten enda, får litt dårlig samvittighet. Hvordan leker deres små på to år? Anonymous poster hash: e9fa1...cb5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 tja, minstemann på på år og 2 mnd kan holde på en god stund i stua med bilene sine uten innblanding fra meg Høres ut som om hun har det bra, og liker lekene sine spør du meg! Anonymous poster hash: 6d55c...e7d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Han er stortsett flink til å leke alene visst jeg er opptatt med noe annet,men han vil egentlig ha en voksen med på alt han gjør. Dette jobber de med i barnehagen for å få endret på,for de mener at det er viktig at han kan leke med andre barn uten at en voksen hele tiden må være med. Anonymous poster hash: f9e71...60e
☆☆☆ Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Ho kan leike aleine i korte periodar, men skal stadig vise fram noko, fortelle noko eller på anna måte få oppmerksomhet. Før ho vart storesøster var ho flinkare til å leike aleine, no er det viktig for ho å få sin del av mamma. Naturlig nok..
min<3 Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Jeg har en gutt som straks blir 3 som er kjempeflink til å leke alene og det har han alltid vært. Veldig deilig siden det ikke alltid passer for oss å leke med han. Syntes du skal nyte det jeg. Har en venninne som har gjort sine barn avhengige av at hun setter i gang leken/leker med de.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Hun har lekene sine i stua siden rommet er oppe (og vi oppholder oss nede ved kjøkken/stua på dagen).. hun leker litt selv, men springer å drar i meg innimellom og cil jeg skal lese bok eller leke med duplo med henne... litt opp og ned. Kan også leke lenge med kjøkkenet eller dokkene/bamsene. Det er bare bra datteren din klarer leke alene. Utvikler seg masse og hun gjør det jo av egen vilje? ikke ha dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 38e0e...aa8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Han blir straks to, alltid likt å ha egentid, han kan holde på lenge om gangen alene selv om jeg vil være med å leke. Han koser seg, kommer om det er noe, eller om han vil jeg skal være med. :-) Anonymous poster hash: 54fcf...47b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Min kan fint leke et par timer alene med biler/tog. Enten på stuen eller på rommet. Leker også lenge med søsken. Anonymous poster hash: b4091...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå