Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Ble barnets humør bedre? Sov han/ hun bedre? Lillemor på to år skal operere inn dren. Hun våkner 3- 5 x hver natt slik det er nå. Anonymous poster hash: a97b9...37a
suseduse Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Når eldste fikk det var det som natt og dag. Hadde før operasjonen en frustrert, sint og mye syk gutt. Dårlig språk, våkna med 2-4 timers mellomrom. Ble operert en torsdag, og allerede lørdagen merka vi forskjell på humør, språk og søvn ( ikke at jeg sov, for blei jo stressa av at han ikke våkna hehe). Og etter operasjonen var det lite sykdom og en strålende fornøyd unge. Vi hoppa over 3 års trassen Nå hadde han kronisk ørebetennelse fra han var rett under året, så mye smerter...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: a97b9...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå