Frenzia Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Kjære medbakere med mye mer peiling enn jeg: Jeg lå ett par dl 4korn i bløt sammen med smør i går kveld for å lage brød i dag, men så har jeg ikke fått tid til det før nå. Jeg har ikke skiftet vann eller noe, og de har stått i romtemperatur under tett lokk i snart 24 timer. Og nå lukter det emment fra gryta. Kan jeg bruke dem likevel, eller er de ødelagte?
amandine Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Hvis det lukter surt hadde ikke jeg tatt sjansen. På samme tid har jeg ofte stående et døgn uten at det gjør noe...men jeg har aldri hatt smør i. Ta en smakeprøve?
Frenzia Skrevet 30. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2014 Nei, det begynte brått å skumme oppi der, og det luktet rumpe, så jeg kastet det. Jeg smaker ikke på noe som lukter rumpe. Med unntak av en ost i ny og ne...
Gjest Moonstruck Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Rumpeost faktisk! 😂😂😂 tipper alt lukter bedre enn kukost!
Frenzia Skrevet 30. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2014 Rumpeost faktisk! tipper alt lukter bedre enn kukost! Undrer brått på hvordan osten Gamle Ole blir laget, og hvorfor den har fått dette navnet? Kommer i alle fall herved aldri til å spise den igjen...
sug lut Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Høres jo ut som du akkurat har kasta bort muligheten til å ødelegge markedet for Erik Fallo.
Frenzia Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2014 Ah, filler'n. Er jeg virkelig å så ute av trening at jeg ikke kjenner igjen en sats når den befinner seg rett under nesa mi? Bare litt malt i tillegg der nå så, det hadde blitt saker. Brødbakingen går herved ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå