Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Og hvordan føles det? Anonymous poster hash: 95075...964
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Ingen?? Anonymous poster hash: 95075...964
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Det er sammentrekninger i livmoren som ikke er rier. Livmoren som øver seg til fødsel. For meg kjennes det ut som magen strammer seg og blir hard. Å skille rier fra kynnere skal visst være enkelt da kynnere ikke skal kjennes ut i ryggen eller være regelmessige og de gir seg som regel når man slapper av en stund.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Kan den litt ømme dunkefølelsen jeg kjenner litt nede til venstre i magen være kynnere? Er bare 17 uker, så for alt jeg vet kan det være spark i nyren eller noe? Verker ganske greit i en slags pulserende følelse, kanskje to-tre ganger til dagen i varierende lengde. Hele magen blir ikke hard da.. Anonymous poster hash: f5767...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå