Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg kan tenke meg å jobbe med barn.. eller rus... eller psykiatri.. jeg trrnger tips! Jeg søker jobb.. men vet ikke hvor jeg vil jobbe... Anonymous poster hash: ee069...54b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Jobber i kommunal bolig for unge mennesker med psykiske problemer, rus og lett psykisk utviklingshemming. Ingen dag er lik; masse utfordringer, variert arbeid og gode kollegaer :-) Anonymous poster hash: aff38...8b6
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Jobber med anestesi/dagkirurgi. Kun dagtid, fri alle ferier og god lønn. Fornøyd! Etter endel år på sengepost setter jeg pris på "kortvarig" pasientkontakt:) Anonymous poster hash: 9b9c1...16a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Spesialsykepleier på intensiv-trives fantastisk godt! Forsøkte meg i kommunehelsetjenesten, men det var ikke noe for meg. Konstant nedbemanning, lite kompetanse og mas om dårlig økonomi. Anonymous poster hash: 5626c...af0
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Jeg jobber med fagutvikling. Dagjobb uten helg. Jobben innebærer mye reising og en del arbeid utover kontortiden. Anonymous poster hash: 2f966...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå