Gå til innhold

Nekter å drikke mme!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd alt, men babyen vil kun ha pupp!! Er det mulig at hun ikke liker mme? Hva kan jeg gjøre, noen tips? 

Anonymous poster hash: 9ebb8...41f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gir du kun pupp. ;)

Anonymous poster hash: e585e...458
Skrevet

Da gir du pupp ikke mme

Anonymous poster hash: c124e...f9a

Skrevet

Å seriøst, tenker på om jeg vil ut med noen venniner, ha meg ett glass vin eller lignende. Må da fines noen tips og triks der ute. 

Skrevet

Da pumper du. Men, tror du troller. Ingen oppegående mor gir de grunnene til at babyen må ha mme. Mme gir man hvis man ikke kan i morsmelk, som i mitt tilfelle.

Anonymous poster hash: ef87c...7e4
Skrevet

Gi pupp.

Eg har samme problemet, og hadde det med første også. Med første prøvde eg iherdig å få ho til å ombestemme seg, utan hell. MME (og flaske i det heile tatt) vart først aktuelt frå første dag med puppenekt. Denne gongen berre aksepterar eg at det er slik.

Skrevet

Du kan prøve med bittelitt maltekstrakt i, eller prøve litt forskjellig mme. De smaker litt forskjellig ;) Eller så kan du jo bare pumpe deg og fryse ned ;)

Skrevet

Å seriøst, tenker på om jeg vil ut med noen venniner, ha meg ett glass vin eller lignende. Må da fines noen tips og triks der ute. 

Da kan man ikke gå ut med venniner å drikke vin. Har vært i den situasjonen hvor babyen ikke tok flaske. Og da blir sånt uaktuelt. Drikke vin får man gjøre siden ;)

Skrevet

Forstår jo at det er uaktuelt å gjøre dette når barnet ikke tar flaske. Men hadde håpt det var noen som kunne hjelpe. Jeg har ikke behov for noen fullkule, men syns det hadde vært kjekt å bare være meg ett par timer en kveld. Har mer enn ett barn, og mitt sosiale liv er viktig det også! Ungen får selvfølgelig pupp dersom hun ikke vil ha mme i det hele tatt, jeg er da ikke dum heller!!

Skrevet

Gi pupp.

Eg har samme problemet, og hadde det med første også. Med første prøvde eg iherdig å få ho til å ombestemme seg, utan hell. MME (og flaske i det heile tatt) vart først aktuelt frå første dag med puppenekt. Denne gongen berre aksepterar eg at det er slik.

Jeg har sldri hørt om barn som ikke vil ha mme før, har alltd hørt det vr motsatt. Min første hadde ingen problemer med å ta begge deler. Kanskje jeg bare må akseptere at hun ikke vil ha ja. 

Du kan prøve med bittelitt maltekstrakt i, eller prøve litt forskjellig mme. De smaker litt forskjellig ;) Eller så kan du jo bare pumpe deg og fryse ned ;)

Sliter med å pumpe, får det ikk ehelt til, men skal prøve med malt ja:) Tusen takk for tipset:) 

Skrevet

Gi pupp.

Jeg har sldri hørt om barn som ikke vil ha mme før, har alltd hørt det vr motsatt. Min første hadde ingen problemer med å ta begge deler. Kanskje jeg bare må akseptere at hun ikke vil ha ja. 

Sliter med å pumpe, får det ikk ehelt til, men skal prøve med malt ja:) Tusen takk for tipset:) 

Jeg slet også med å pumpe, men en elektrisk pumpe kan kanskje være lettere? :)

Skrevet

Vurdert å få meg en dobbelt pumpe, tror det kanskje virker bedre. Har eletrisk, uten mye hell:/ 

Skrevet

Mine barn vil heller ikke ha mme, har prøvd ulike typer.

Anonymous poster hash: c7739...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...