Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg syns promp.bæsj.og rumpe er morsomt.! Har alltid vært slik.. Flaut. Men jeg kan slippe en fis alene og le av det.. Noen andre med drittdorlig humor? Anonymous poster hash: 58d7d...616
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Ja, kan le av min egen promp flere ganger. Skal si vi har det koselig og morsomt når jeg, mann og begge barn starter, hahaha. Og selvom vi har den humoren, så gjør vi ikke sånt borte. Folkeskikk har vi, men er vi alene så har vi det jammen meg moro. Anonymous poster hash: 4639b...0e4
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Denne boka her er fantastisk morsom, den har et slikt lydpanel på siden hvor alle de forskjellige prompelydene er demonstrert (akkurat som på sånne babybøker hvor dyrelydene er på siden vet du). http://www.kagge.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=1044799&b_id=1243337 Anonymous poster hash: 00e3c...541
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Sitter ikke å fiser forran andre vi heller. Men kan gjøre det hjemme. Feks i natt hadde jeg så vondt i magen. Mye luft i magen. Typen i andre etg hørte meg på do når luften kom ut. Han lå i 3 etg. Jeg humret for meg selv. For det var litt ekstremt. . Når han spurte om jeg trengte en propp i doen min lo vi godt begge to før vi sovna videre .. Godt jeg ikke er alene om å syns det er morsomt da:) Anonymous poster hash: 58d7d...616
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Jeg på do i 2 etg. Han lå i 3 på rommet vårt. Anonymous poster hash: 58d7d...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå