Gå til innhold

Hva gjør dere akkurat nå? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter ute i sola å koser meg med kald pils mens mannen ordner i hagen:-D Etterpå blir det grilling på oss:-)

Anonymous poster hash: 5f085...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på en stol å ser på sønnen min leke

Anonymous poster hash: 0a8c9...a28

Skrevet

Jeg sitter i sofa og gjør ingen verdens ting. Småprater litt med 7 åringen og kompisen som sitter og tegner.

Anonymous poster hash: ee197...a86

Skrevet

Koker semulegrynsgrøt til treåringen, som ser på barne-tv...blar litt på pc innimellom. Har akkurat ammet babyen, og hun sover som en stein. Snart bading og natta på ungene. 

Anonymous poster hash: 3d5b2...ff1
Skrevet

Tar meg en røyk og ett glass brus, før jeg skal fortsette med husvasken. Har nettopp ryddet begge stuene og badet. Har igjen å rydde kjøkken og gang, tørke støv i alle rommene, støvsuge og vaske gulv. Prøve å bli ferdig med det før unga og gubben kommer hjem fra fotballtrening.

Anonymous poster hash: 81f2a...9b8

Skrevet

Slæsker an på sofaen med Big Bang i bakgrunnen, snart klar for Brann kamp :-) ellers kvernet nedpå litt sjokolade i skrotten, ikke bra :-(

Anonymous poster hash: 7af00...9a6

Skrevet

Sitter i sofaen og sløver mens ungene på 5 og 6 år ser på barne-TV.

Skal snart legge dem, også skal jeg besøke en venninne, gleder meg til et glass brus og skravling :)

Anonymous poster hash: e4e10...bd2
Skrevet

Jeg har akkurat laget tilbehøret mens mannen griller. Så nå slapper jeg av i skyggen mens jeg ser på ungene som leker med katten, mens vi venter på at mat. Temmelig deilig, i grunn.

Skrevet

Prøver å legge minsten. Han romsterer i sprinkelsenga. Etterpå blir det hjemmetrening, sjekke selvangivelsen og en episode Grey's på sengekanten.

Skrevet

Sitter på Gardermoen klar for en langweekend i en storby med mannen! Uten barn og md god samvittighet!

Anonymous poster hash: fd062...a52

Skrevet

Sitter på Gardermoen klar for en langweekend i en storby med mannen! Uten barn og md god samvittighet!

Anonymous poster hash: fd062...a52

Skrevet

Sitter i sofaen med te mens jeg venter på kjæresten og bonusbarna.

Skrevet

Rører i havregrøten. Etterpå blir det selvangivelsen, regninger og husarbeid. Jeee..

Skrevet

Ligger i senga og slapper av. Pappa passer ungen. Sov 2 timer i natt oga jææææævlige mensensmerter:-( følte jeg hadde rier...

Anonymous poster hash: 30d39...218

Gjest Beatrix Potter
Skrevet (endret)

Er hjemme alene. Sitter og koser meg med litt chips og ser på "Pantelånerne fra Detroit" :)

Endret av Zarandy
Skrevet

Kopp kaffe og en røyk :)

Anonymous poster hash: ed29f...456

Skrevet

Ligger i senga og slapper av. Pappa passer ungen. Sov 2 timer i natt oga jææææævlige mensensmerter:-( følte jeg hadde rier...

Anonymous poster hash: 30d39...218

Endometriose? :/

Anonymous poster hash: ff7ed...a2f

Gjest Moonstruck
Skrevet

Ammer, og tenker på at jeg burde vasket huset....

Skrevet

Drikker en pils og ser på tv3. Skal i dusjen.

Anonymous poster hash: 8d3ed...62e

Skrevet

Har nettopp ammet og lillegutt som har sovnet i fanget. Mannen gikk akkurat ut døra og skal hente pizza. Her er det snakk om ekte italiensk pizza!Hører fuglene kvitrer ute. Skal legge babyen nå

Anonymous poster hash: c634d...d6c

Skrevet

Nettopp dusjet, sitter i morgenkåpe i sofaen og surfer litt. Håper å få sms fra en spesiell snart :) Thihi. Barnet mitt er hos papsen sin, så jeg har kvelden for meg selv :)

Anonymous poster hash: c5325...d2f

Skrevet

Lager middag som nå blir kveldsmat siden barna ville rett ut å leke da vi kom hjem. Så middagen ble sammenbrettede brødskiver mens de var på vei ut døra, kveldsmaten blir kylling, ris og salat :)

Anonymous poster hash: 6316c...b0d

Skrevet

ligger på høyre side i sofaen med puppen ute mens lillemor koser seg inntil ;) ser på hotel C og hører på 4åringens meget kreative leking :)

Skrevet

Holder på å sovne (støtter hue med  armen) foran den stasjonære pcen.

Skrevet

Ser på Hells Kitchen, men bena på mannens fang:-)

Anonymous poster hash: 93918...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...