Gå til innhold

Er så spent og usikker samtidig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få lov til å lufte litt her?

Søkte på drømmejobben og har vært på intervju denne måneden. Intervjuet gikk ganske bra, følte at jeg hadde bra kjemi med de på andre siden av bordet. De nevnte da at jeg var godt kvalifisert for stillingen.

Siden det er en stilling i staten skal det ha vært et instillingsmøte (eller hva det nå heter) i dag, har vært kjempespent hele dagen, men har ikke hørt noe ennå. Er jo mulig at jeg får beskjed (god eller dårlig) nå på fredag, men jeg har hatt så mange skuffelser når det gjelder jobbsøkerprosessen at jeg allerede har bestemt meg for at dette ikke går min vei igjen.

Noen som er villig til å krysse fingrene for meg? :)

Anonymous poster hash: 13e66...bf4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nok bra skal du se :-) Ikke tenk så mye det, og før du vet order av det får du en telefon og har fått drømmejobben:-)

Lykke til!

Anonymous poster hash: fd02b...b54

Skrevet

Kan jeg få lov til å lufte litt her?

Søkte på drømmejobben og har vært på intervju denne måneden. Intervjuet gikk ganske bra, følte at jeg hadde bra kjemi med de på andre siden av bordet. De nevnte da at jeg var godt kvalifisert for stillingen.

Siden det er en stilling i staten skal det ha vært et instillingsmøte (eller hva det nå heter) i dag, har vært kjempespent hele dagen, men har ikke hørt noe ennå. Er jo mulig at jeg får beskjed (god eller dårlig) nå på fredag, men jeg har hatt så mange skuffelser når det gjelder jobbsøkerprosessen at jeg allerede har bestemt meg for at dette ikke går min vei igjen.

Noen som er villig til å krysse fingrene for meg? :)

Jeg krysser det jeg har!

Anonymous poster hash: c0d66...8af

Skrevet

Takk til dere :) Snille dere er!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...