Gå til innhold

Kjenne mye liv - uke 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker idag. Har kjent liv veldig lenge. Begynte vel å kjenne liv rundt uke 16. Spark og bevegelse kjenner jeg mer og mer.

På mandag var det voldsomt med liv, tirsdag veldig lite og idag har jeg knapt kjent noe. Har morkaken foran, men har allikevel kjent mye liv for det.

Har hørt hjertelyden idag, men uroer meg allikevel pga lite liv. Burde jeg ta en tlf til føden eller er det sltfor tidlig? Er andregangsfødene, men veldig nervøs denne gangen. Er så redd for at noe kan skje

Anonymous poster hash: fed79...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme opplevelse rundt uke 25, og dette var veldig normalt, men de anbefalte meg at jeg skulle legge meg ned rett ut en liten stund for å kjenne etter liv. Normalt sett kjenner du ikke liv hver dag før du er i uke 27.. (jeg kjente liv hver dag fra uke 18 og veldig mye) Siden det er 5 uker igjen før du er i uke 27 så tar de sjeldent inn for å sjekke fordi den lille har veldig mye plass enda.. Dette er ut i fra hva jeg ble fortalt, jeg fikk komme inn på ultralyd for å se at alt var bra, men de diskuterte lenge før jeg fikk komme.. Alt var som det skulle :)  men det er som jordmor sier, heller en tlf for mye enn for lite :)

Anonymous poster hash: 87db4...a35
Gjest meg&mini
Skrevet

Prøv å drikk sukkerholdig drikke og se om det får babyen til å sparke.

Du kan også ringe føden og eventuelt høre?

Vil også bare si at begge mine hadde en periode med lite spark og så ble det masse liv igjen etterhvert.

Håper alt er bra og lykke til videre:) Det er sikkert ingenting, men det er heller ikke særlig gøy å være bekymret!

Skrevet

Uff jeg vet, det er garantert ikke noe å bekymre seg for, men blir litt "gal" og overnervøs.

Har ligger i store deler av dagen da formen har slått meg ut litt og har prøvd solo og saftis, stryke på magen, dytte på magen.

Får gi det litt mer tid og så evt ringe, bare for å høre hva de sier

Anonymous poster hash: fed79...e11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...