Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Jeg er usikker.. Vi bor nå på et greit sted, men er et stykke til skolen ca 3 kvarter å gå og det bekymrer med litt.. Eldste begynner på skolen neste år og vi tenker mye på om vi skulle flyttet et nytt sted før skolestart.. Er et hus som ligger i gata til svigers nå. Det er veldig nærme skolen, man ser skolen fra huset og man ser svigers hus fra huset.. Har et helt greit forhold til svigers nå, men jeg er ikke gla i at folk renner ned dørene her, så hit kommer de om de ringer først, og det har de godtatt.. Jeg ser for meg at ungene får et trygt sted å vokse opp med skolen så nærme og en så god kontakt med besteforeldrene sine.. Besteforeldrene forguder barna, men er i midten av 50 årene og jobber på dagtid.. Tror dere det kan bli intens å bo så nærme familie? Anonymous poster hash: 22462...e0d
Gjest Julia1984 Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Tror det kan bli kjempe fint! Og en ekstra bonus er at besteforeldrene bor så nærme.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Vi gjør det, og aldrig vært noe problem:-) Kjør på!! Anonymous poster hash: d009d...b06
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Er jo bare å sette klare grenser før dere flytter eg vet om flere som bor nerme svigers eller foreldre å di sier at di sen di helst sjeldnere enn da di bodde lenger vekke Anonymous poster hash: b65b2...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå