Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hva er det? Permisjon penger? Anonymous poster hash: 73447...a77
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Ja de noen får når de er i foreldrepermisjonen. De som har jobbet. Anonymous poster hash: 00226...af8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Kommer ikke de hver mnd da? Anonymous poster hash: 73447...a77
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 https://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+f%C3%B8dsel Anonymous poster hash: 00226...af8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Foreldrepenger er noe man får når man er ute i mamma-, og pappapermisjon. Og dette er noe man må søke om å få. Det du kanskje tenker på som kommer automatisk hver mnd etter ungen er født er barnetrygd. Anonymous poster hash: 5b0e9...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå