Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Kan jeg i nøden tone håret i nr 7 når jeg ligger på en mellomting av 6og 7 ? Litt ettervekst ogsånn. Vet du ikke kan farge lysere men hvordan vil det bli ? Anonymous poster hash: 0e7b5...438
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Opp Anonymous poster hash: 0e7b5...438
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Kjør på Anonymous poster hash: 7229c...f07
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Og iverstefall på det mørkeste ? Anonymous poster hash: 0e7b5...438
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Om du ligger på 6/7 i din naturlige hårfarge som ikke er farget kan du bruke 7. Om du har farget det i en nyanse mørkere enn du ønsker og oppnå med fargingen vil det ikke utgjøre noe forskjell. Man kan ikke bli lysere med hårfarge i behandlet hår uten og bleke det😊 Anonymous poster hash: 61c76...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå