Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Siden man skal skatte av sparepenger man selv har, er det virkelig verdt å spare penger??? Kanskje dumt spørsmål, men jeg bare lurer.. Anonymous poster hash: 1d869...84e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Du skatter av rentene, ikke sparepengene. Så ja, det lønner seg å spare penger, selv om renten er lav. Anonymous poster hash: 3b077...0db
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Går det ikke litt opp i opp ? Betaler 28 % av sparepenger og får igjen 28 % av huslånet Stemmer dette jeg sier nå ? Anonymous poster hash: 39213...4a5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Går det ikke litt opp i opp ? Betaler 28 % av sparepenger og får igjen 28 % av huslånet Stemmer dette jeg sier nå ? Anonymous poster hash: 39213...4a5 Du skatter av RENTENE, ikke av selve sparepengene (med mindre du ahr så mye at det blir formueskatt da) Anonymous poster hash: 63bec...3f7
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Går det ikke litt opp i opp ? Betaler 28 % av sparepenger og får igjen 28 % av huslånet Stemmer dette jeg sier nå ? Anonymous poster hash: 39213...4a5 Nå er ikke formueskatten på 28 % da, den er på 1 %. Samtidig må man ha en netto formue på over 870000 kr før formueskatt utløses. F.eks hvis du har en netto formue på 1 million så blir grunnlaget på 130000 kr, og 1% av det blir 1300 kr. Anonymous poster hash: cbdb6...fec
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Ja, det er verdt det fordi du skal skatte av rentene, så beløpet vil fortsatt øke. Anonymous poster hash: 7f937...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå