Gå til innhold

Hjelp meg med dette damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff nåværende kjæreste i mai i fjor, via jobben.

Frem til det hadde jeg holdt litt på med en som var en god kompis av ham tidligere, som jeg også jobber med. Jeg kjente da ikke min nåværende kjæreste.

Da jeg traff nåværende kjæreste avsluttet jeg alt med han forrige. Det hadde da vært ganske halv dødt i en god del måneder allerede. Jeg fortalte også samme dag som jeg traff nåværende kjæreste at jeg hadde holdt på med han andre i litt over et halvt år. Dette virket ikke som å være noe problem.

I tiden etter dette har det vært en god del konflikter mellom nåværende kjæreste, han forrige jeg holdt på med og firmaet. Han jeg holdt på med før har nemlig lurt og svindlet min nåværende kjæreste for penger i forbindelse med jobb.

I fjor høst hadde kjæresten min mange sinneutbrudd mot meg pga at jeg har holdt på med han dusten før jeg i det hele tatt traff ham. Og at han blir kvalm av å tenke på at jeg har lagt med en som er så ondskapsfull, og vært sur fordi jeg har vært på hytten med dem begge to. Sur for at jeg har tatt han forrige med på ting som jeg og kjæresten også har gjort. Men hallo, jeg kjente jo ikke kjæresten min engang da jeg og han andre holdt på.

I dag når han ringer fra nordsjøen er han sur, fordi han kom til å tenke på at jeg har lagt med han andre før.....bare sånn helt ut av det blå.

Jeg blir så jævlig matt! Føler ikke at han burde latt sitt hat for den fyren gå ut over meg i det hele tatt! Det er da fullstendig normalt å ha en fortid? Det er jo ikke sånn at jeg har holdt på med han forrige mens vi har vært sammen, eller i det hele tatt etter at vi ble kjent.

Hva mener dere andre? Er jeg lite forståelses full her, eller retter han sinne mot meg som jeg ikke fortjener?

Jeg skjønner veldig godt at han misliker ham intenst for det han har gjort mot i ham i forbindelse med jobben, men ser ikke hvordan det gir ham rett i å være sint på MEG!

Anonymous poster hash: 16221...b0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er urimelig og du har helt rett. 

Skrevet

Enig med Anne-B.

Fortid er fortid, enten må han forstå det og ikke holde den imot deg, eller så får han finne seg ei jomfru som aldri har hatt et forhold før.

Han sliter.

Skrevet

Finn ut hvem eksene hans er og begynn å gneldre ved hver ledige anledning om hvor ille det var at han har ligget med henne og henne, hvor stygg den ene eksen var og du synes det er ekkelt at han hadde sex med henne, og spør hele tiden om han treffer eksene sine fortsatt så ekkel som han er. Tror nok pipa for annen lyd når han får smake sin egen medisin. Enkelte menn forstår dessverre ikke ting før de får slengt dem midt i fleisen.

Anonymous poster hash: f7ad3...c47
Skrevet

Problemet er at etter hans mening så er dette helt annerledes fordi at han kjenner vedkommende. Og mener at hvis han hadde lagt med en jeg kjente før han traff meg så hadde jeg oppført meg på samme måte. Hvilket jeg mener er veldig feil! Hadde sikkert syntes det var rart å tenke på i starten, men hadde aldri brukt energi på å bry meg om det, eller være sur på ham for at han hadde lagt med henne når vi ikke engang kjente hverandre. Og nå har han jo visst om dette i 1 år, og blir fremdeles sur på meg for det bare helt plutselig. Er så sykt lei av det!

:(

Anonymous poster hash: 16221...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...