Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 jeg har lyst til å få litt bedre oversikt over økonomien min nå før jeg skal ut i permisjon og vil få litt mindre inntekt... Er det noen som har noen forslag til en god budsjettmal? Anonymous poster hash: 67652...615
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Det kan være lurt å bruke samme oppsett som SIFO bruker. Da har du også et standardbudsjett å sammenlikne med slik at du kan se om du ligger langt over eller under det du kan forvente. Bare husk å legge inn ekstra poster for de tingene som ikke er med i deres budsjett, som gaver, feiringer, ferier mm. Anonymous poster hash: 880b5...f80
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Andre forslag? HI Anonymous poster hash: 67652...615
<3 2G <3 Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Vi bruker vanlig exel ark og legger inn postene vi har, så deler den opp hva vi skal sette av hver mnd. Gubben som gjør det, men veldig enkelt egentlig. Legger alt inn, så det alltid er penger til faste utgifter. Er det en fang i året vi betaler for noe så deles sum på 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå