Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hvorfor skal det alltid hakkes på dem som spiser sunt og trener og er slanke av den grunn eller av naturlige årsaker! Se tilbake på 70-80 tallet hvor mye slankere alle var da! Mange av de som er slanke idag ser bare enormt slanke ut fordi det er så mange som er feite! Anonymous poster hash: d2efd...a69
catchbaby Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Du mener det aldri hakkes på glad-feite damer sånn som meg da? Her hakkes det på det som hakkes på kan kropp, livsstil og alt det andre
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Hakkes det da? Eller er det sånn at hvis du ikke får hundrevis av kommentarer av typen "ååååsåfantastiskvakkerduer" så er det hakking. For øvrig er det stor forskjell på naturlig slank og sykelig tynn. Lavkarbo er heller ikke sunt... Anonymous poster hash: c7a6e...ba8
sug lut Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 De naturlig slanke er vel strengt tatt de eneste som er freda. Men du kan jo velge sjøl hva du vil ta til deg.
sug lut Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Du mener det aldri hakkes på glad-feite damer sånn som meg da? Her hakkes det på det som hakkes på kan kropp, livsstil og alt det andre Jeg liker "glad-feit". Det er fortsatt ikke sånn at jeg vil ha ALLE mine kg, men jeg vil definitivt aldri ønske å gi slipp på så mange at de nevrotiske i retusjeringsgenerasjonen vil kategorisere meg som "slank".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå