Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 sønnen min er 2år å jeg får ikke vasket tissen hans. jeg tenker umiddelbart det værste da jeg selv var utsatt for seksuelle overgrep når jeg var mindre. da lurer jeg litt på symptomene på uvi hos så små gutter for å prøve å slå fra meg den tanken jeg tenker inni meg. Anonymous poster hash: 2fee7...e54
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Hva er grunnlaget for at du tenker det? Er det noen mulighet for at det kan ha skjedd, noen du "mistenker" evt? Anonymous poster hash: dbef6...b59
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Verste skrives med E. Anonymous poster hash: c8b85...a6c
Superdolly Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Hvordan får du ikke vasket tissen hans? Protesterer han, eller hva skjer?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Sett ham i badekaret og skyll ham godt, bruk klut og hvis du ikke vil bruke hender. Er det noen grunn til at du mistenker overgrep på sønnen din? Han trenger uansett å bli vasket, men ikke under forhuden. Holder å bare vaske rundt! Er ikke overgrep det.. Anonymous poster hash: 7d836...c24
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Verste skrives med E. Anonymous poster hash: c8b85...a6c Man bør se tråden litt an dersom man skal rette på stavefeil. Tråder der en mor bekymrer seg for overgrep mot toåringen sin er kanskje ikke de rette? Anonymous poster hash: 07d8b...884
amandine Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Det er sjelden med UVI hos gutter, såvidt jeg vet, men vanligere med en liten rift eller betennelse under forhuden. Den skal du jo selvfølgelig ikke dra tilbake, men han kan ha fiklet med den selv og fått vondt? Hva mener du helt konkret med å vaske tissen hans? Klut i skrittet, bare eller hvordan gjør du det? Min eldste sønn hadde betennelse under forhuden da han var fire, det var fryktelig vondt og han måtte ha en legevakttur og antibiotika. Min yngste har trang forhud og blir lett litt sår, da spyler vi forsiktig vann med en stor sprøyte fra apoteket, sånn at vi får skyllet uten å dra i greiene. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Husk at du ikke skal trekke forhuden tilbake på så små gutter, så hvis det er det du ikke får lov til så kan det være for at det er vondt Ellers så har vår eldste noen ganger hatt forhudsbetennelse. Da har det vært veldig vondt, og han er redd for tissen sin. Er han hoven? Er det ellers noen grunn til at du mistenker overgrep? Noen er veldig vare på å bli vasket nedentil, kanskje han er en slik. Sett han i badekaret, så blir han ren. Anonymous poster hash: ef6e7...7c7
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 jeg ble selv misbrukt som barn å det har vært mye nytt personale i barnehagen. når jeg prøver å nærme meg skrittet på han (forsiktig) så spenner han hele kroppen å gråter til. synes det er kjempe ekkelt. var hos legen i stad å det var ikke uvi. han så heller ikke noe nøye etter hva det kunne være, sa bare at prøven var negativ. skal prøve å bade han i kveld å vaske forsiktig å spyle. jeg trekker ikke forhuden bakover når jeg vasker han. Anonymous poster hash: 2fee7...e54
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Det er sjelden med UVI hos gutter, såvidt jeg vet, men vanligere med en liten rift eller betennelse under forhuden. Den skal du jo selvfølgelig ikke dra tilbake, men han kan ha fiklet med den selv og fått vondt? Hva mener du helt konkret med å vaske tissen hans? Klut i skrittet, bare eller hvordan gjør du det? Min eldste sønn hadde betennelse under forhuden da han var fire, det var fryktelig vondt og han måtte ha en legevakttur og antibiotika. Min yngste har trang forhud og blir lett litt sår, da spyler vi forsiktig vann med en stor sprøyte fra apoteket, sånn at vi får skyllet uten å dra i greiene. Lykke til!vasker med klut i skrittet ja.hvordan spyler du med sprøyte? å evt hvordan får man sjekka om trang forhud? Anonymous poster hash: 2fee7...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå