nimmelim Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 trenger å spise mer. Jeg spiser alt for lite. "gidder liksom ikke". Teit, jeg vet. Kuttet ut det meste av karbohydrater osv, og spiser kun 3 små måltider. Møkk... Så hjelp meg da :D MEner ikke dere skal sitte og mate meg, men gi meg gode ideer..hehe
Lessismore Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Kyllingsuppe. Vann og kyllingbuljonger kokes opp. Tilsett oppkuttede gulrøtter og purre. Ha oppi kyllingkjøttdeig som du posjonerer til små boller med en skje. La trekke i noen minutter. Serveres med kokt ris. Kjempegodt!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Grønnsakssuppe - Kok 1Lvann i kjele, løs opp grønnsaksbuljongterning(er) - kutt opp ønskede grønnsaker i terninger (f.eks 2-3 poteter, 2-3 gulrøtter, 1 purre, 75g sellerirot, kålrot). Kok til grønnsakene er møre. Spis alene eller med brød/rundstykker til. (Melboller er også godt, men det er mer jobb) Anonymous poster hash: b95a5...4c8
nimmelim Skrevet 30. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2014 takk! dette skal prøves ut! hmm jeg skal holde meg unna poteter osv. Kan jeg bare bruke feks gulrøtter, purre og... hva mer? jeg kommer ikke på så mye... Eller går det greit med litt poteter, selv om jeg skal kutte ut dette ? hehe. Dette er sunt? Kan jeg feks spise dette over flere måltider? jeg kommer meg ikke over 1000 kcal og sliter vil ned i vekt, men jeg får ikke i meg nok mat!
☆☆☆ Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Fres 1 løk og tilsett 1 boks hermetiske tomatar og samme mengde kraft/buljong. Kok i nokre minutt, kjør evt glatt med stavmixer.
nimmelim Skrevet 30. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2014 Fres 1 løk og tilsett 1 boks hermetiske tomatar og samme mengde kraft/buljong. Kok i nokre minutt, kjør evt glatt med stavmixer. det blir suppe....?
☆☆☆ Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Fres 1 løk og tilsett 1 boks hermetiske tomatar og samme mengde kraft/buljong. Kok i nokre minutt, kjør evt glatt med stavmixer. det blir suppe....? Ja. Glømte å nemne at eg krydrar med basilikum.
nimmelim Skrevet 30. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2014 spennende. Aldri prøvd. Skal teste ut alle her jeg starter imorgen nå skal jeg steke kylling....... med litt salat til. Sukk... holdt på en uke nå, og ser igrunn ikke resultater. Enda jeg trener daglig også. Søren!
☆☆☆ Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Ei veke er lite. Om eit par veker har du resultat. Tips: bruk målband i staden for vekt om det går trått med vekta.
nimmelim Skrevet 30. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2014 Ei veke er lite. Om eit par veker har du resultat. Tips: bruk målband i staden for vekt om det går trått med vekta. takk det skal jeg gjøre! Da får jeg starte målingen idag. Jeg bare leser om alle som ser resultater ( på vekta feks) på en uke og jeg blir så frustrert. Jeg vet jeg spiser for lite, men prøver å skjerpe meg der.. Hmm
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Ei veke er lite. Om eit par veker har du resultat. Tips: bruk målband i staden for vekt om det går trått med vekta. takk det skal jeg gjøre! Da får jeg starte målingen idag. Jeg bare leser om alle som ser resultater ( på vekta feks) på en uke og jeg blir så frustrert. Jeg vet jeg spiser for lite, men prøver å skjerpe meg der.. Hmm Jeg skjønner frustrasjonen, og kjenner igjen det å ønske resultater i går helst! Men det er ikke sånn det virker. Hvis du vil gjøre en varig endring, så må du finne en livsstil det går an å leve med, legge om vanene dine, en om gangen, og så må vektnedgang ta den tiden det tar. Det finnes ingen enkle løsninger, du kan ikke trylle, du må bare akseptere at det tar tid. Tar det ikke tid, og bygger du ikke nye vaner, er du tilbake til start før du vet ordet av det, og må til igjen neste år.. Anonymous poster hash: 80dbe...c8d
Kyllingbein Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Kylling i biter stekes, krydres med karri og cayennepepper. Stek purre og paprika lett. Vann+buljong, en boks creme fraiche, en skvett eplejuice. La det koke 4-5 min, tilsett halvparten av paprika og purre. Kok et 3-4 min til og tilsett resten + kjøtt. Godt!
nimmelim Skrevet 30. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2014 takk for fristende oppskrifter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå