Gå til innhold

Når begynner lærerne å jobbe til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skolen begynner vel 18 august, men når begynner lærerne å jobbe?

Anonymous poster hash: a3b03...622

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Anonymous poster hash: a3b03...622

Skrevet

Jeg begynner 1. august i hvert fall.

Anonymous poster hash: a33b9...245
Skrevet

Det varierer fra skole til skole

Anonymous poster hash: f22db...d1f
Skrevet

Her starter lærerne uken før elevene.

Anonymous poster hash: 6601d...8f5
Skrevet

Datoen skolen begynner varierer litt fra sted til sted, stort sett avhenger det litt av hvor mange plandager lærerne bruker før skolen starter. De jeg kjenner som jobber som lærere pleier å begynne 2-5 dager før elevene.

Anonymous poster hash: 6db68...008
Skrevet

Søsterenmin har i hvertfal bestilt seg ferie som hun kommer hjem fra 16/8. De planleggingsdagene som skal være før det tror jeg de ser litt gjennom fingrene med om de møter opp på.

Anonymous poster hash: add86...a95
Skrevet

Her hos oss begynner hi tre dager før elevene, men dette avhenger av hvor mange planleggingsdager man tar før skolestart. Personlig syns jeg tre dager er nok, setter pris på å ha resten fordelt senere i året.

Det ses ikke gjennom fingrene her jeg jobber ifht fravær, men har man oppspart ekstra avspasering feks kan man ta den når man vil :-)

Skrevet

Søsterenmin har i hvertfal bestilt seg ferie som hun kommer hjem fra 16/8. De planleggingsdagene som skal være før det tror jeg de ser litt gjennom fingrene med om de møter opp på.

Håper ikke jeg har barn på en skole hvor lærerne ser på det som unødvendig å planlegge og forberede seg til skolestart! Ut fra det de lærerne jeg kjenner sier, så er det viktig med de dagene før elevene kommer etter en lang ferie, selv om mye selvfølgelig er ferdig planlagt allerede på våren.

Anonymous poster hash: 6db68...008

Gjest Julia1984
Skrevet