Gå til innhold

siden det er så mange klarsynte her. ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle meg hvorfor lillesnupp på 2 år sover urolig. .våkner og ikke vil fortsette å sove alene?

Gjerne litt konkret...har en mistanke..men slå dere løs ;-)

Anonymous poster hash: 4c2f9...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, nå er jeg ikke synsk men føler ofte andres smerter eller problemer. Aldri forsøkt over nett før, men jeg gir det et forsøk. Jeg får en følelse av at din datter er sensitiv/ intuitiv og ser og føler ting du ikke kan. Det kan hende hun ser noen eller føler noen hjemme hos dere (leilighet?) Hun strever med å fordøye ting hun opplever siden hun tar inn mye. Har hun en bestefar som har gått bort? Også får jeg en følelse av matintoleranser. Veldig usikker på om det er din datter dette handler om. Er hun lys med litt Krøller?

Anonymous poster hash: ee85f...1f9

Skrevet

Altså, nå er jeg ikke synsk men føler ofte andres smerter eller problemer. Aldri forsøkt over nett før, men jeg gir det et forsøk. Jeg får en følelse av at din datter er sensitiv/ intuitiv og ser og føler ting du ikke kan. Det kan hende hun ser noen eller føler noen hjemme hos dere (leilighet?) Hun strever med å fordøye ting hun opplever siden hun tar inn mye. Har hun en bestefar som har gått bort? Også får jeg en følelse av matintoleranser. Veldig usikker på om det er din datter dette handler om. Er hun lys med litt Krøller?

Hei! Takk for forsøket :) Det er godt mulig at hun føler ting jeg ikke gjør.. jeg tror på at barn tar inn mer enn oss voksne.. Vi bor ikke i leilighet.. Hun har besteforeldre som har gått bort for mange år siden.. Matintoleranse? for hva da? Hun har alltid spist godt og tålt alt. Litt krøller har hun, blondt hår, ikke helt lyst. 

HI

Anonymous poster hash: 4c2f9...f77

Skrevet

Jeg føler meg litt på tynn is her, siden jeg ikke har gjort dette over nett før. Men det er jo en fin øvelse for meg da :) Jeg føler henne som et harmonisk og klokt barn og du kommer til å bli utfordret mye av henne når hun vokser opp. Hun kommer til å rokke ved mange av de forestillingene du har til livet. Lytt til henne, hun er klok. Å lytte handler ikke alltid om ordene som blir sagt, men ting hun vil vise deg gjennom å genuint være den hun er. Hun er et barn av den nye generasjonen, begavet på det spirituelle plan. Ang de matintoleransene, så er det vanskelig å si. Når jeg leste innlegget om henne kom det opp, men om du ikke kjenner det igjen har jeg mulig bommet der. Det kan også være annen fysisk smerte jeg har blandet med, da det er vanskelig for meg å se så spesifikt. Men om du kjenner at det ikke treffer så stemmer det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...