Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 VEt det ikke er et eldorado, men er det noe bra i det hele tatt? Anonymous poster hash: 9bd5e...106
PrinsesseHengepupp Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Butikkene er omtrent som her, men litt billigere. Markedene er derimot en opplevelse hvor man kan gjøre seg et kupp eller to. Det som er billig og lønnsomt der er service og opplevelser, som restauranter, frisør, spa, taxi, museum, hotell osv.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Takk for svar! Er det butikker i sentrum eller i handlesenter utenfor? Anonymous poster hash: 9bd5e...106
nimmelim Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Dette lurer jeg på og, skal dit i sommer etter tips herfra håper på en flott tur! Masse shopping og kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå