Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg er helt målløs og begynner å lure på hva om er galt med meg...huff. Jeg ble kjent med en koselig mann igjennom jobben, da jobben dro på tur over et par dager, viste han stor interesse for meg på mange måter. Snakket mye med meg, tok kjerlig på meg, kysset meg, ventet på meg, så etter meg når jeg ikke var der, og han fortalte meg at han har likt meg siden første gang han så meg. Jeg trodde at han bare var ute etter sex så jeg spilte med fordi jeg tenkte at jeg kunne ha det gøy. Men tror dere ikke at jeg ble småforelska i han på denne turen? det var ikke min plan, man han sjarmerte meg i senk og han var så snill. Vi kom til et pungt på turen der vi holdt på å hoppe til køys, men da sa han at han ville vente siden han ville bli godt kjent med meg først. Det var da jeg ble betatt! vi hadde det å hyggelig på denne turen, vi satt sammen på bussen, vi prøvde å sitte sammen på flyet men det gikk ikke, men da vi kom på flyplassen så sto vi sammen å ventet på bagasje, min kom først og da lurte han på om ikke jeg kunne vente på han, så jeg ventet. Etter en stund så kom bagasjen og vi gikk ut sammen, han grabber tak i meg og kysser meg intimt før vi sier hade. Jeg fikk sommerfugler i magen av han. Men så kom hverdagen og vi jobber i en bedrift som har flere stasjoner rundt om så vi ser ikke hverandre ofte på jobb. Men så sluttet han å ta kontakt, HELT! Jeg vet ikke hva som gikk galt, han har sett på meldingene mine men svarer ikke, jeg må innrømme at jeg ble lei meg, men det er derfor jeg bestandig tar mannfolk med en klype salt! Men før første gang på 5 år ble jeg interessert i en som jeg møtte personlig og ikke igjennom nettet. Men men, sånn kan det gikk... Anonymous poster hash: d561b...a19
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Beklager rotet innlegg, litt trøtt og skriver fra mobil. Hi Anonymous poster hash: d561b...a19
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Han er vel ikke ledig da? Anonymous poster hash: 137d8...9ad
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Han er vel ikke ledig da? Anonymous poster hash: 137d8...9ad Jo det er han. Hi Anonymous poster hash: d561b...a19
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Jeg aner ikke pga har opplevd det samme tusen ganger Klemmer til deg Anonymous poster hash: 4255b...7bf
Gjest Beatrix Potter Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Noen mannfolk vet bare rett og slett ikke hva de vil.. Ganske sørgelig det derre, og kjente jeg ble lei meg for dine vegner :/Ikke noe nytt da, HI? Han har ikke svart på meldingene dine?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Tips, MELDINGENE... Ikke send meldingER. Aldri. Da fremstår du som masete på en mann og han får hetta. Han tror du ser for deg hvitt bryllup og tre barn g stasjonsvogn, derfor skygger han banen. Eller han har en annen flørt på gang som han heller vil prioritere. Anonymous poster hash: 0f0d2...cd3
mamma_bergen Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Sorry, men ut i fra min erfaring, er det helt vanlig
Sol Skippertaksdronning Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Vært borti noe av det samme. Han hadde det teavelt, to tre stykker samtidig. For å si det sånn: good riddance!
Fandens Oldemor Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Det har jeg også opplevd en gang. Fant aldri ut hvorfor, det var som en bryter ble slått av da vi landa på OSL. I ettertid skjønner jeg jo faktisk ikke hva jeg så i han, var ikke min type i det hele tatt (og det er absolutt ikke bare noe jeg sier fordi jeg føler meg avvist); så kanskje det var det å være i utlandet sammen, feriefølelsen, som gjorde at interessen for hverandre steg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå