Gjest Helle_Høygir Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg må bare blåse ut litt siden det rynkes på nesen om man dæljer til medlemmer av legebestanden med stelleveska... Jeg blir såååå inni gamperæva irritert på den forbanna fjotten av en lege som måtte betvile det en annen lege fant ut i vinter. Det som vi bare skulle bekrefte idag så vi kunne få satt opp en operasjon. Men neeeeiida vi må vente og se, man pleier jo aaaaldri å operere før barnet er minst 3 år og gjerne ikke før fylte 5 år.. Da skøt øyenbrynet opp og ansiktet gikk over i det vi kan trygt kalle irritert modus. Det skjer ikke sier jeg. Sorry, men jeg kan ikke vente i 5 år på å få sove. Må jeg og ungen flytte ut? For dette påvirker alle skjønner du. Da klikker jeg, seriøst JEG KLIKKER. Men altså kan jeg ikke bare få en journalutskrift, så ringer jeg litt rundt og tar det privat? Nei altså vi burde jo observere en natt da og neste uke da har jeg visitten. - skal vi bare legge dere inn da kanskje? Joda det hjelper å være en smule irritert, men nødvendig? Nå må jeg bare - faen i helvete å vanskelig du skulle være da din legejypling.. Du skjønner jeg har ikke sovet på nært ett år og da blir jeg rimelig amper skjønner du. Bite me....
sug lut Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Aj aj, han hevdet ltt sånn nonsjalant at du kunne drøye noen år ekstra med å sove? Han skal være glad han lever. Masse symp til dere alle.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Heg tør påstå at som søvnløs blir man: mer realistisk mer løsningsorientert (man gidder ikke kaste bort tid på unødvendige ting) mer rett-fra-levra Måtte det bli fortgang i sakene for dere!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Rett fra levra - ja det kan man trygt si! Løsningsorientert - joda, men orker ikke mye nå om dagen føler jeg. Unntaket er lemon curd og lakris makroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå