Gå til innhold

Hjelp meg å epilere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en flott epilator jeg fikk av gubben (ønska meg det), men det gjør så vondt å bruke den. Klarer rett og slett ikke... Finnes det en bedøvende krem eller triks jeg kan bruke for å gjøre det indre vondt? Sitter og gjør grimaser og skriker inni meg :P

Anonymous poster hash: 059d4...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du først vokser og så holder det vedlike med epilatoren, så er det fort gjort første gang når det er mest hår. Det har jeg gjort når jeg har brukt det. Jeg har så mye hår også, så det tar veldig lang tid om jeg skal ta alt med epilator når alle hårene er lange.

Anonymous poster hash: 817f4...0dc
Skrevet

Men blir det mindre vondt hvis jeg vokser først? :) vet at voks er vondt, men det går jo fort over i allefall.

Skrevet

Hold ut. Dy blir immun etterhvert. Da jeg spolerte jevnlig tok jeg både underarmer og då og si brasiliansk uten problem. Nå er det døden å prøve seg på bikinilinjen en gang...

Anonymous poster hash: d004f...d1f

Skrevet

Det gjør MYE mer vondt hvis hårene er lange.

Anonymous poster hash: 01775...bed
Skrevet

Gjør det ofte, dusj først så du er god og varm, bit tenna sammen og lov deg selv en liten sjokoladebit når du er ferdig :P

Man må lide for skjønnheten osv - dessuten blir resultatet mye bedre enn barbering og mye mindre klin og rot enn voksing.

Skrevet

Første gangen er verst! Hold ut.

Ta litt og litt.

Anonymous poster hash: 4dfd4...071

Skrevet

Iiiik... Vet ikke om jeg tør å prøve :P får bli i kveld i så fall...

Skrevet

Jeg svima nesten av første gangen, måtte ta en fot og så ha et par timer pause før jeg makta å starte på neste.

Derimot så er det noe heeeelt annet når man skal gjøre det igjenn neste gang, "vondt", men barnemat i forhold til første gangen.

Fordelen er at håra som vokser utilgjengelig er tynnere og ferre, så det ser bedre ut og man slipper å hårfjerne så ofte som med høvel.

Et triks kan være å gå til en profesjonell vokser, og så bare vedlikeholde med Epilatoren. Kan være det er lettere å holde ut smerten når noen andre vokser, enn når du må holde Epilatoren selv.

Anonymous poster hash: 4dfd4...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...