Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hva synes du er best? Hvor ofte må man vokse? Anonymous poster hash: d0f26...ae7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Barbering. Fort gjort, smertefritt. Da jeg vokset, gikk det kanskje 2-3 uker mellom hver gang. MEN DET ER SÅ VONDT... Anonymous poster hash: 65c0b...507
♥Coxinelle♥ Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Voksing!!! Ingen skjeggstubber (kun første par gangene) og mindre og mindre hår! Gjør det ca en gang i måneden. (Tar også brasiliansk) Det er ikke særlig vondt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Barbering. Kjapt, enkelt, billig, smertefritt... blir finere resultat av voksing, som jeg gjorde endel før, men fikk mye inngrodde hår etter en stund med det. Det er visst et vanlig problem.. Anonymous poster hash: 8c551...8a7
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Brukte epilator før - ca hver uke (høvel under armene da) Fikk sånn permanenthårfjerningsmaskin til hjemmebruk. Tar jeg de få hårstråene på leggene ca en gang i måneden og kanskje hver fjortende dag under armene. Nesten ikke hår igjen. Anonymous poster hash: 6b652...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå