Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Når dere henger her? Anonymous poster hash: 998e3...df5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Tror ikke han vet at jeg henger her inne Synest det er litt pinlig Anonymous poster hash: c364a...8fa
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Hehe.. Han sier han ofte havner her inne når han googler ting i forbindelse med jobb, da særlig sykdomsspørsmål og diagnoser. Ellers bruker han lite tid på nett, så tror ikke han leser så mye her. Anonymous poster hash: 0af58...f8e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Nei, men det skjer faktisk ofte at jeg leser ting som står her inne for han. Feks hårreisende ting, rare eller morsomme svar/spørsmål osv;-P Anonymous poster hash: ed58a...ad9
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Nei. Han synes sånt er dritkjedelig... Anonymous poster hash: d3e96...720
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Tror aldri mannen har vært på noen andre nettsider enn banken, mailen, lokalavisen og Finn Han er særdeles lite opptatt av data og bruker det aldri som tidsfordriv. Anonymous poster hash: c7e3a...236
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Mannen min dævver av latter innimellom. Det gjør jeg også forsåvidt. Veldig god underholdning til tider;) Anonymous poster hash: 998e3...df5
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Nei. Det kunne nok ikke ramle han inn heller. Men det hender jeg leser høyt eller forteller hva jeg har lest her inne. Han vet ikke hva siden heter heller. Bare at det er mammaforum. Han husker knapt sitt eget navn så han finner nok ikke ut hvordan han finner siden en gang..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Nei det er dette kakklestedet for kjedelig til Anonymous poster hash: 80a55...de0
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Han begynte å henge litt her inne når jeg fortalte han om noen situasjoner som jeg hadde lest her inne. Og han ble medlem og er å kommenterer litt av og til. Er litt pinlig syns jeg, og han vet hva jeg heter her inne, er derfor jeg alltids er "anonym":p Men han er sjelden på, han logger bare på når jeg har vist han en tråd der visse urettferdigheter har trådd til og han skaper mer ro og orden her inne enn helvete, for å si det slik. Anonymous poster hash: 0edae...e62
Katteskinnet Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Nei, han har bedre ting å bruke tiden sin på.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Han begynte å henge litt her inne når jeg fortalte han om noen situasjoner som jeg hadde lest her inne. Og han ble medlem og er å kommenterer litt av og til. Er litt pinlig syns jeg, og han vet hva jeg heter her inne, er derfor jeg alltids er "anonym":p Men han er sjelden på, han logger bare på når jeg har vist han en tråd der visse urettferdigheter har trådd til og han skaper mer ro og orden her inne enn helvete, for å si det slik. Anonymous poster hash: 0edae...e62 Herregud så teit.. logger seg inn for å skape "ro og orden".. Aaah *gjesp!* Anonymous poster hash: 66f3f...3a4
RosaParasoll Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Jeg bruker bare Ipaden, og han vet at hvis han søker opp siden kommer han rett inn på brukeren min. Tror ikke han har gjort det, men gjør ingenting om han går inn her og leser heller. Ellers så hender det at jeg forteller om ting som skrives her inne.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Han begynte å henge litt her inne når jeg fortalte han om noen situasjoner som jeg hadde lest her inne. Og han ble medlem og er å kommenterer litt av og til. Er litt pinlig syns jeg, og han vet hva jeg heter her inne, er derfor jeg alltids er "anonym":p Men han er sjelden på, han logger bare på når jeg har vist han en tråd der visse urettferdigheter har trådd til og han skaper mer ro og orden her inne enn helvete, for å si det slik. Anonymous poster hash: 0edae...e62 Herregud så teit.. logger seg inn for å skape "ro og orden".. Aaah *gjesp!* Anonymous poster hash: 66f3f...3a4 Hvis du ikke har noe fint å si, så trenger du ikke å si noe. Anonymous poster hash: 0edae...e62
Anonym bruker Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Han begynte å henge litt her inne når jeg fortalte han om noen situasjoner som jeg hadde lest her inne. Og han ble medlem og er å kommenterer litt av og til. Er litt pinlig syns jeg, og han vet hva jeg heter her inne, er derfor jeg alltids er "anonym":p Men han er sjelden på, han logger bare på når jeg har vist han en tråd der visse urettferdigheter har trådd til og han skaper mer ro og orden her inne enn helvete, for å si det slik. Anonymous poster hash: 0edae...e62 Herregud så teit.. logger seg inn for å skape "ro og orden".. Aaah *gjesp!* Anonymous poster hash: 66f3f...3a4 Hvis du ikke har noe fint å si, så trenger du ikke å si noe. Anonymous poster hash: 0edae...e62 haha Anonymous poster hash: 998e3...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå