Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Har idag hatt konstant mye liv i magen. Mye harde spark og rotasjon i magen. Med påfølgende kynnere.. Aldri opplevd før. Er dette ok? Hun sparker og det kjennes ut som om hun har krampetrekninger inni der? Også blir magen steinhard.. Ikke rie-vondt. Men må puste meg igjennom de verste. Skal det være slik? Er i uke 34. Hadde ikke dette med nr 1. Undrer på om hun har det bra inni der.. Eller om noe er galt siden det er full fest konstant der i dag.. Noen som har lignende? Anonymous poster hash: 5b99e...70e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg hadde knapt kynnere i første svangerskap, men i dette er det virkelig intenst. Hele tiden, og ganske kraftige. Legen sa det ofte var sånn i andre svangerskap og jeg hadde ihvertfall ikke noe modning/åpning. Men de skal vel ikke være så vonde, så er du usikker er det sikkert lurt å sjekke:) Anonymous poster hash: 339a3...59f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Ring føden og spør. Jeg fikk beskjed om at kynnere skulle gi seg etter et varmt bad, rier fortsetter. Anonymous poster hash: 5bb0a...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå