Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg mottar stønad for enslig mor. Men nå har det seg sånn at jeg har møtt en flott mann og vi har etterhvert blitt gode venner og kjærester. Han er ikke norsk, er ikke bosatt her men har hus her og er her endel pga barna hans bor her. Jeg og mine barn leier dette huset av han, i starten hadde han bare et rom når han var her men så har jo vi etterhvert blitt godt kjent..så nå bor han med oss når han er her. Det siste året har han vært her ca 5 mnd tilsammen. Så til spørsmålet, har jeg samboer eller ikke?? Føler det er litt begge deler, ikke er han bosatt eller registrert her, han er i norge hovedsaklig for å være med barna sine selv om det kanksje blir annerledes om vi går videre med forholdet. På den andre siden er han her nesten halve året allerede, og bor sammen med meg når han er her, den siste tiden iallfall. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 204e2...234
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg synes dette høres ut som et merkelig forhold, og du er kanskje litt desperat? du kan forresten motta overgangsstønad fra den datoen du og samboer får samme adresse og til et år etterpå. Anonymous poster hash: 95987...9c7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Høres litt rart ut Tror ikke dere regnes som samboere Anonymous poster hash: b31a4...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå