Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere 65x80 dyna? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

 

Anonymous poster hash: f788f...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger :)

Skrevet

ca. 8-9 mnd mener jeg det var.



Anonymous poster hash: 843dd...19e
Skrevet

Eldste låg i vogge til 8 mnd, fekk ny dyne då ho fekk sprinkelseng. Yngste vil vere ca 6 mnd når ho blir lempa over i sprinkelseng (om vi får opp farta mtp rom-omkalfatring), og må dermed ta farvel med voggedyna.

Skrevet

Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda.

men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg...



Anonymous poster hash: 3e807...90c
Skrevet

Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger :)

Syns du de var dyre?

Jeg syns det var greit med en liten dyne som passet og bytte etter hvert som de ble større.

 

Anonymous poster hash: 843dd...19e

Skrevet

 

Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda.

 

men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg...

 

Anonymous poster hash: 3e807...90c

 

Det betyr at det ikke er noen tekst i selve innlegget. Kun en overskrift.

 

Anonymous poster hash: 843dd...19e

Skrevet

 

Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda.

 

men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg...

 

Anonymous poster hash: 3e807...90c

Utan tekst - altså kun overskrifta frå hovudinnleggar.
Skrevet

 

Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda.

 

men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg...

 

Anonymous poster hash: 3e807...90c

Hehe, det betyr at innlegget er uten tekst :-)

 

Anonymous poster hash: f788f...b99

Skrevet

Lille her bruker den ennå. Han er to år. Bytter nok til høsten tenker jeg når det blir kaldere ute og mer behov for dyne enn nå. Kan ikke sove med vinduet åpent pga allergi, så da blir det fort varmt.

 

Anonymous poster hash: 5a35a...3bc

Skrevet

Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger :)

Brukte du 80x100 i vogn og vogge da? Blir ikke det litt trangt?

 

Anonymous poster hash: f788f...b99

Skrevet

 

Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger :)

Syns du de var dyre?

Jeg syns det var greit med en liten dyne som passet og bytte etter hvert som de ble større.

 

Anonymous poster hash: 843dd...19e

 

Neida, egentlig var det bare fordi mannen på Ikea sa at det var standard størrelse for sprinkelseng, og det endte med at vi ikke kjøpte noen mindre dyne siden den vi hadde kjøpt gikk fint å bruke. Deilig å pakke den lille inn i masse dyne på kalde morgener også :)

Skrevet

 

Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger :)

Brukte du 80x100 i vogn og vogge da? Blir ikke det litt trangt?

 

Anonymous poster hash: f788f...b99

 

Vi har ikke vugge, og i vogn brukte vi ullpledd og tykk voksi-pose på vinteren. Nå sover han nesten ikke i vognen lenger, så det har ikke vært behov for dyne i vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...