Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 :-) Anonymous poster hash: f788f...b99
Salvador Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 ca. 8-9 mnd mener jeg det var. Anonymous poster hash: 843dd...19e
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Eldste låg i vogge til 8 mnd, fekk ny dyne då ho fekk sprinkelseng. Yngste vil vere ca 6 mnd når ho blir lempa over i sprinkelseng (om vi får opp farta mtp rom-omkalfatring), og må dermed ta farvel med voggedyna.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda.men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg... Anonymous poster hash: 3e807...90c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger Syns du de var dyre? Jeg syns det var greit med en liten dyne som passet og bytte etter hvert som de ble større. Anonymous poster hash: 843dd...19e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda. men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg... Anonymous poster hash: 3e807...90c Det betyr at det ikke er noen tekst i selve innlegget. Kun en overskrift. Anonymous poster hash: 843dd...19e
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda. men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg... Anonymous poster hash: 3e807...90c Utan tekst - altså kun overskrifta frå hovudinnleggar.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Svarer ikke på spm ditt, for min er enda ubrukt, og babyen har ikke kommet enda. men jeg registrer at noen skriver u/t i overskriften til innleggene sine. Hva betyr det? Dumme meg... Anonymous poster hash: 3e807...90c Hehe, det betyr at innlegget er uten tekst :-) Anonymous poster hash: f788f...b99
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Lille her bruker den ennå. Han er to år. Bytter nok til høsten tenker jeg når det blir kaldere ute og mer behov for dyne enn nå. Kan ikke sove med vinduet åpent pga allergi, så da blir det fort varmt. Anonymous poster hash: 5a35a...3bc
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger Brukte du 80x100 i vogn og vogge da? Blir ikke det litt trangt? Anonymous poster hash: f788f...b99
Salvador Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger Syns du de var dyre? Jeg syns det var greit med en liten dyne som passet og bytte etter hvert som de ble større. Anonymous poster hash: 843dd...19e Neida, egentlig var det bare fordi mannen på Ikea sa at det var standard størrelse for sprinkelseng, og det endte med at vi ikke kjøpte noen mindre dyne siden den vi hadde kjøpt gikk fint å bruke. Deilig å pakke den lille inn i masse dyne på kalde morgener også
Salvador Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Brukte aldri den. Vi gikk rett på neste str for at den skulle vare lenger Brukte du 80x100 i vogn og vogge da? Blir ikke det litt trangt? Anonymous poster hash: f788f...b99 Vi har ikke vugge, og i vogn brukte vi ullpledd og tykk voksi-pose på vinteren. Nå sover han nesten ikke i vognen lenger, så det har ikke vært behov for dyne i vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå