Gå til innhold

Helvetes jævla isbil!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må den komme akkurat når ungene har lagt seg?

 

Og hva skjedde nå, jo masse mas og gråt fordi vi ikke kjøpte is.

 

2 åringen holdt akkurat på å sovne og nå blir det vel gråting i 1 time før han sovner igjen...

 

Dritt isbil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikkje an å bli sint på isbilen, vel? Is er jo så godt!

 

Feita er på kur, om du lurte..

Skrevet

Slutt og bann.



Anonymous poster hash: ff6e7...b13
Skrevet

Feita her er også på kur, kanskje derfor jeg ble sur? ;)

Skrevet

Jeg trodde du skulle forlate dette forumet jeg :)



Anonymous poster hash: a8054...de6
Skrevet

Helt enig hi!!

 

Anonymous poster hash: 2bfc4...961

Skrevet

Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett?

 

Anonymous poster hash: d83f2...5b4

Skrevet

Sånn er isbilen her også. Parkerer rett utenfor midt i leggetiden.

Skrevet

Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett?

 

Anonymous poster hash: d83f2...5b4

Rekker opp handa..
Skrevet

Bor du i bydel Grorud? Satt akkurat og irriterte meg over det samme. Heldigvis slukna ungen nå...

Skrevet

Her kommer den på lørdag formiddag  :tommelopp:

Skrevet

Sånn var det her også før. Norges is-isbilen stoppet rett utenfor vinduet vårt og det jallet "Norge rundt"-sangen. Selvfølgelig rundt 19.30 på kvelden!!

 

Nå har de heldigvis begynt å komme på lørdag ettermiddag, annenhver lørdag som tilfeldigvis er barnefri helg, så nå slipper jeg hyl, grin og mas! Hurra!!

 

Anonymous poster hash: 8f9ad...47f

Skrevet

 

Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett?

 

Anonymous poster hash: d83f2...5b4

Rekker opp handa..
Jeg trodde isbilen hadde barn som målgruppe ;)

 

Anonymous poster hash: d83f2...5b4

Skrevet

Haha mine barn tror at når isbilen spiller sang er den tom for is :)

 

Men HI jeg vet og forstår deg når du banner om isbilen!  Håper toåringen sover nå.

Skrevet

 

 

Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett?

 

Anonymous poster hash: d83f2...5b4

Rekker opp handa..
Jeg trodde isbilen hadde barn som målgruppe ;)

 

Anonymous poster hash: d83f2...5b4

Kan eg aldri tru, ungar sine lommepengar rekk ikkje til fleirpakningar ;) Eller fiskekaker for den del.
Skrevet

Når de ikke ser bilen sier jeg det er fiskebilen og ellers plinger den når den er tom for is 👍

 

Anonymous poster hash: dcfa2...ec7

Skrevet

Er det bare ungene mine som ikke vet hva en is-bil er?

Skrevet

Opplevd det samme. Dårlig gjort rett og slett:p

 

Anonymous poster hash: db4da...ab4

Skrevet

Kniiiis. Hadde is-bil sangen på cd før.

Gøy å spille den HØYT på sommeren. 😂

Mange skuffa folk på parkeringen.

 

Anonymous poster hash: af439...544

Skrevet

Her trudde og alle nabounger at når isbilen spilte så var den tom for is. Fungerer godt ganske lenge! :-)

 

Anonymous poster hash: 13aad...b13

Skrevet

Er det bare ungene mine som ikke vet hva en is-bil er?

Nei! Gutten min er 2.5 år å aner ikke hva isbilen er,å godt er det!

Skrevet

Hos oss har den pleid å komme midt i uka kl 20.30 på kvelden.... skjønner ikke hvorfor. Utrolig irriterrende når den stopper midt i nabolaget og spiller høy musikk.



Anonymous poster hash: 72dcf...c28
Skrevet

 

 

Er det bare ungene mine som ikke vet hva en is-bil er?

Nei! Gutten min er 2.5 år å aner ikke hva isbilen er,å godt er det!
Toåringen min har heller ikkje noko forhold til isbilen.
Skrevet

Jeg fordrar ikke isbilen lørdag ettermiddag heller. Den dukker ALLTID opp når minsta skal sove. 

For øvrig dårlig, dyr is... 

 

 

 

Hvor har de tilbud på is nå forresten... Jeg har lyst på!

Skrevet

Jeg fordrar ikke isbilen lørdag ettermiddag heller. Den dukker ALLTID opp når minsta skal sove.

For øvrig dårlig, dyr is...

 

 

 

Hvor har de tilbud på is nå forresten... Jeg har lyst på!

Spar har 40% på fleirpakningar med småis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...