Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor må den komme akkurat når ungene har lagt seg? Og hva skjedde nå, jo masse mas og gråt fordi vi ikke kjøpte is. 2 åringen holdt akkurat på å sovne og nå blir det vel gråting i 1 time før han sovner igjen... Dritt isbil!
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Går ikkje an å bli sint på isbilen, vel? Is er jo så godt! Feita er på kur, om du lurte..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Slutt og bann. Anonymous poster hash: ff6e7...b13
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2014 Feita her er også på kur, kanskje derfor jeg ble sur?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Jeg trodde du skulle forlate dette forumet jeg Anonymous poster hash: a8054...de6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Helt enig hi!! Anonymous poster hash: 2bfc4...961
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett? Anonymous poster hash: d83f2...5b4
Bumblebeee Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Sånn er isbilen her også. Parkerer rett utenfor midt i leggetiden.
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett? Anonymous poster hash: d83f2...5b4 Rekker opp handa..
Julie (: Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Bor du i bydel Grorud? Satt akkurat og irriterte meg over det samme. Heldigvis slukna ungen nå...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Sånn var det her også før. Norges is-isbilen stoppet rett utenfor vinduet vårt og det jallet "Norge rundt"-sangen. Selvfølgelig rundt 19.30 på kvelden!! Nå har de heldigvis begynt å komme på lørdag ettermiddag, annenhver lørdag som tilfeldigvis er barnefri helg, så nå slipper jeg hyl, grin og mas! Hurra!! Anonymous poster hash: 8f9ad...47f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett? Anonymous poster hash: d83f2...5b4 Rekker opp handa..Jeg trodde isbilen hadde barn som målgruppe Anonymous poster hash: d83f2...5b4
Mamma_til_2 Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Haha mine barn tror at når isbilen spiller sang er den tom for is Men HI jeg vet og forstår deg når du banner om isbilen! Håper toåringen sover nå.
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Nei, si det, den burde jo kommet tidligere. Hvem vil ha is midt på kvelden uansett? Anonymous poster hash: d83f2...5b4 Rekker opp handa..Jeg trodde isbilen hadde barn som målgruppe Anonymous poster hash: d83f2...5b4 Kan eg aldri tru, ungar sine lommepengar rekk ikkje til fleirpakningar Eller fiskekaker for den del.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Når de ikke ser bilen sier jeg det er fiskebilen og ellers plinger den når den er tom for is 👍 Anonymous poster hash: dcfa2...ec7
IreneUtålmodig Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 Er det bare ungene mine som ikke vet hva en is-bil er?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Opplevd det samme. Dårlig gjort rett og slett:p Anonymous poster hash: db4da...ab4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #19 Skrevet 29. april 2014 Kniiiis. Hadde is-bil sangen på cd før. Gøy å spille den HØYT på sommeren. 😂 Mange skuffa folk på parkeringen. Anonymous poster hash: af439...544
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 Her trudde og alle nabounger at når isbilen spilte så var den tom for is. Fungerer godt ganske lenge! :-) Anonymous poster hash: 13aad...b13
me_87 Skrevet 29. april 2014 #21 Skrevet 29. april 2014 Er det bare ungene mine som ikke vet hva en is-bil er? Nei! Gutten min er 2.5 år å aner ikke hva isbilen er,å godt er det!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #22 Skrevet 29. april 2014 Hos oss har den pleid å komme midt i uka kl 20.30 på kvelden.... skjønner ikke hvorfor. Utrolig irriterrende når den stopper midt i nabolaget og spiller høy musikk. Anonymous poster hash: 72dcf...c28
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #23 Skrevet 29. april 2014 Er det bare ungene mine som ikke vet hva en is-bil er? Nei! Gutten min er 2.5 år å aner ikke hva isbilen er,å godt er det!Toåringen min har heller ikkje noko forhold til isbilen.
You can call me Dårris Skrevet 29. april 2014 #24 Skrevet 29. april 2014 Jeg fordrar ikke isbilen lørdag ettermiddag heller. Den dukker ALLTID opp når minsta skal sove. For øvrig dårlig, dyr is... Hvor har de tilbud på is nå forresten... Jeg har lyst på!
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #25 Skrevet 29. april 2014 Jeg fordrar ikke isbilen lørdag ettermiddag heller. Den dukker ALLTID opp når minsta skal sove. For øvrig dårlig, dyr is... Hvor har de tilbud på is nå forresten... Jeg har lyst på! Spar har 40% på fleirpakningar med småis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå