shewolf Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Planlegger bursdag til mannen. Han blir 26 om 1 Mnd. Ikke sånn veldig hobby egentlig- liker å se på serier- og reise, men det går ikke i sommer. Forslag?? Fått tips om fallskjermhopp hittil kul idé, vil ha fler
Kokken 81 Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg er litt for opplevelser istedenfor gjennstander. Så fallskjerm er ikke dumt! Vurderte det jeg også. Men ente opp med å kjøpe konsert biletter med påfølgende overnatting og middag i Sentrum. Blomster og Calvin Clein nattpysj og boxer, Deo på puten når han skulle ligge seg. Han ble kjempe glad! Og det gjorde godt for oss i en travel hverdag. Frister til gjentagelse Er mye å finne på.. Både billig og dyre gaver. Ble dyrt, men ufattelig koselig. Så nå skal jeg slutte å ønske meg *ting* Vil heller ønske meg en hyggelig opplevelse.
amandine Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Fotballtur til England og selvfølgelig, - øverst på topp ti gavelisten: Bam-bara-bam : MOI!
shewolf Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2014 Ingen fler? Han er ikke interessert i fotball.
klg,2 boys now:) Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Sjekket nylig ut flytime i småfly.det var ikke så dyrt og hørtes kult ut
Sienna85 Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Vi skal til barcelona hvor han skal få kjøre porsche, ferrari og lamborghini på formel 1 banen :-) overnatting i presidentsuite. er 30 års dag da. Han får vite det på onsdag, håper han blir fornøyd!
Pom-mom Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 gubben min har fått kjøkken ting. han er kokk så liker å ha ordetlige kjøkken ting. -stor 10 liters kjele -kjempe stor stekepanne & bord grill, han liker å spille data spill så han fikk en diger fancy data skjerm til jul, nå har han bursdag igjen den 15 mai & har ikke ønska seg noe så jeg har kjøpt en kjempe stor te kopp (han drikker mye te & klager alltid på at koppene er for små) & så skal tispa vår valpe rundt dagen hans så da får han en valp av meg & hundene, han komer til å bli helt i himmelen pga det så har jeg bestilt en strikka viking lue til han bare for tull : https://www.etsy.com/no-en/listing/171675712/pre-order-adult-unisex-viking-helmet?ref=related-0 har vist han den & han syntes det var kjempe morsom & måtte bare kjøpe den selv om den ikke kommer tidsnokk. som en overaskelse har jeg begynt å spare til en tattoo han ønsker seg som kommer til å bli svin dyr. men det er han verdt av foreldra hans får han/vi en tur til thailand med hele familien, det skulle han egenklig få av meg men svigermor hadde kjøpt billetter før jeg rakk + at han alltid får et hjemme laget kort med noen søte ord
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2014 #8 Skrevet 4. mai 2014 Jeg ga samboern min fallskjermhopp i 30-års gave:) Meget vellykket Anonymous poster hash: 00007...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå