Gå til innhold

Beste gaven mannen har fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger bursdag til mannen. Han blir 26 om 1 Mnd. Ikke sånn veldig hobby egentlig- liker å se på serier- og reise, men det går ikke i sommer. Forslag??

Fått tips om fallskjermhopp hittil :) kul idé, vil ha fler :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt for opplevelser istedenfor gjennstander. :) Så fallskjerm er ikke dumt! :) Vurderte det jeg også. Men ente opp med å kjøpe konsert biletter med påfølgende overnatting og middag i Sentrum. Blomster og Calvin Clein nattpysj og boxer, Deo på puten når han skulle ligge seg. Han ble kjempe glad! Og det gjorde godt for oss i en travel hverdag. Frister til gjentagelse :)

Er mye å finne på.. Både billig og dyre gaver. :) Ble dyrt, men ufattelig koselig. Så nå skal jeg slutte å ønske meg *ting* Vil heller ønske meg en hyggelig opplevelse. :)

Skrevet

Fotballtur til England og selvfølgelig, - øverst på topp ti gavelisten: Bam-bara-bam : MOI!

Skrevet

Ingen fler? Han er ikke interessert i fotball. 

Skrevet

Sjekket nylig ut flytime i småfly.det var ikke så dyrt og hørtes kult ut

Skrevet

Vi skal til barcelona hvor han skal få kjøre porsche, ferrari og lamborghini på formel 1 banen :-) overnatting i presidentsuite. er 30 års dag da. Han får vite det på onsdag, håper han blir fornøyd!

Skrevet

gubben min har fått kjøkken ting. han er kokk så liker å ha ordetlige kjøkken ting.

-stor 10 liters kjele 

-kjempe stor stekepanne & bord grill,

han liker å spille data spill så han fikk en diger fancy data skjerm til jul,

nå har han bursdag igjen den 15 mai & har ikke ønska seg noe så jeg har kjøpt en kjempe stor te kopp (han drikker mye te & klager alltid på at koppene er for små)

& så skal tispa vår valpe rundt dagen hans så da får han en valp av meg & hundene,

han komer til å bli helt i himmelen pga det :D

så har jeg bestilt en strikka viking lue til han bare for tull : https://www.etsy.com/no-en/listing/171675712/pre-order-adult-unisex-viking-helmet?ref=related-0  

har vist han den & han syntes det var kjempe morsom & måtte bare kjøpe den selv om den ikke kommer tidsnokk. som en overaskelse har jeg begynt å spare til en tattoo han ønsker seg som kommer til å bli svin dyr. men det er han verdt ;) av foreldra hans får han/vi en tur til thailand med hele familien, det skulle han egenklig få av meg men svigermor hadde kjøpt billetter før jeg rakk :)

+ at han alltid får et hjemme laget kort med noen søte ord :)

Skrevet

Jeg ga samboern min fallskjermhopp i 30-års gave:) Meget vellykket :D

Anonymous poster hash: 00007...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...